مرکز مشاوره مهر بسیج در کرمان افتتاح شد

شامگاه امروز مرکز مشاوره مهر بسیج که با مشارکت شهرداری کرمان و معاونت اجتماعی سپاه ثارالله راه اندازی شده بود، با هزینه کرد ۱۷۰ میلیون تومانی افتتاح شد. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ شامگاه امروز اولین مرکز خانواده مهر بسیج با حضور محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ای کشور، ناصر بهروز […]

شامگاه امروز مرکز مشاوره مهر بسیج که با مشارکت شهرداری کرمان و معاونت اجتماعی سپاه ثارالله راه اندازی شده بود، با هزینه کرد ۱۷۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ شامگاه امروز اولین مرکز خانواده مهر بسیج با حضور محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ای کشور، ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله، حجت الاسلام شفیعی سرپرست دادگاه خانواده کرمان،  قوی‌دل معاونت پیشگیری از وقع جرم استان، وحید زاده مدیر کل بهزیستی استان و مجید ستایش‌نیا معاونت اجتماعی سپاه ثارالله کرمان، شهردار منطقه دو و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

مجید ستایش‌نیا در آئین افتتاحیه این مرکز مشاوره خانواده مهر گفت: برای ایجاد مراکز مشاوره مهر یک مسئول فنی در سطح استان‌ها ایجاد شود که ما امیدواریم دکتر سعیدی در راه اندازی ما بقی مراکر مارا همراهی کنند زیرا در حال حاضر این مسئولیت به این برادر بزرگوار واگذار شود.

وی تاکید کرد: دکتر حاتمی مرکز مشاوره هفت پند را در کرمان بر عهده دارند و از چهره‌های شاخص استان محسوب می‌شوند و خرسندیم که این افتتاحیه با حضور دکتر حاتمی انجام می‌شود.

سنایش‌نیا ادامه داد: مکان مرکز فوق متعلق به شهرداری است که به مدت شش ماه به ما واگذار شده است و تا کنون نزدیک به ۱۷۰ میلیون تومان هزینه کردیم تا بهسازی صورت گیرد تا برای برگزاری کلاس‌های مشاوره آماده شود.

معاون اجتماعی سپاه ثارالله کرمان افزود: تفاهم نامه هایی با سازمان بسیج و سازمان مشاوره‌ای کشور  در راستای راه اندازی ۱۱۰ مرکز مشاوره در سطح استان منعقد شده است که تعدادی سال گذشته و مابقی نیز در سال جاری راه اندازی خواهند شد.

وی به موضوعات مورد طرح در این مراکز اشاره کرد و گفت: اعتیاد، مشاوره قبل از ازدواج، اختلالات رفتاری کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی، و اجرای طرح ابتکاری سبک زندگی و تغذیه سالم و موضوعاتی مانند پزشکی خانواده مخصوصا مباحث اسلامی و طب سنتی نیز در این مراکز ارائه خواهند شد.

ستایش نیا در پایان خاطر نشان کرد: در این مراکز طب نوین و سنتی را توامان باهم ارائه خواهیم کرد که موجب تغییر در نگاه زوجین و خانواده ها به مباحث روانشناختی خواهد شد.

انتهای خبر/ طهماسبی




مرکز مشاوره مهر بسیج در کرمان افتتاح شد

منبع:آرمـان
? مرکز مشاوره مهر بسیج در کرمان افتتاح شد