مرکز مدیریت اطلاع راهها از مسدود بودن ۲ محور ارتباطی جنوب کرمان خبر داد

کرمان – فت فتو – بر اساس اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، محورهای زهکلوت – ایرانشهر و منوجان – هشتبندی (هرمزگان) به دلیل طغیان رودخانه های فصلی مسدود است. به گزارش فت فتو و به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای […]

کرمانفت فتو – بر اساس اعلام مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، محورهای زهکلوت – ایرانشهر و منوجان – هشتبندی (هرمزگان) به دلیل طغیان رودخانه های فصلی مسدود است.

به گزارش فت فتو و به نقل از مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جاده ای جنوب، محورهای زهکلوت – ایرانشهر و منوجان – هشتبندی (هرمزگان) به دلیل طغیان رودخانه های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

ستاد مدیریت بحران استان کرمان با اتکا به پیش‌بینی هواشناسی، هشدار سطح قرمز و اعلام ناپایداری شامل بارش باران، برف و وزش باد به‌نسبت شدید را تا اواخر هفته جاری صادر کرده و خواستار اقدامات پیشگیرانه مدیران و شهروندان شده است.

براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش ها تا عصر چهارشنبه هفته جاری (۲۹ دی) تداوم خواهد داشت و باتوجه به شدت بارش ها و باعنایت به رطوبت خاک و گل و لای باقیمانده از بارش های هفته گذشته، احتمال جاری شدن سیلاب در جنوب، غرب و برخی مناطق شمال و شرق استان کرمان وجود دارد.

مناطق تحت تاثیر سامانه جدید بارشی از روز یکشنبه در غرب و جنوب استان کرمان شامل شهرستان های جیرفت، کهنوج، منوجان، فاریاب، رابر، بافت و پاره ای از مناطق شمال و شرق استان است.




مرکز مدیریت اطلاع راهها از مسدود بودن ۲ محور ارتباطی جنوب کرمان خبر داد

منبع: ایرنـا
? مرکز مدیریت اطلاع راهها از مسدود بودن ۲ محور ارتباطی جنوب کرمان خبر داد