مرزی بین پلیس و جامعه وجود ندارد/ تدوین سند راهبردی امنیتی کرمان

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سابق انتظامی استان کرمان گفت: امروز مرزی بین پلیس و جامعه وجود ندارد و جامعه پلیس را از خودش می‌داند. سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز ۲۹ تیرماه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های این استان اظهار کرد: دانش، فناوری، منابع انسانی شجاع و کارآمد لازمه تبدیل ظرفیت‌ها […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سابق انتظامی استان کرمان گفت: امروز مرزی بین پلیس و جامعه وجود ندارد و جامعه پلیس را از خودش می‌داند.

سردارعبدالرضا ناظری صبح امروز ۲۹ تیرماه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی استان کرمان با اشاره به ظرفیت‌های این استان اظهار کرد: دانش، فناوری، منابع انسانی شجاع و کارآمد لازمه تبدیل ظرفیت‌ها به فعلیت است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز مرزی بین پلیس و جامعه وجود ندارد و جامعه پلیس را از خودش می‌داند و پلیس به آحاد جامعه خدمت رسانی می‌کند.

ناظری افزود: پلیس برای رسیدن به جایگاه تراز نظام اسلامی گام‌های مهمی برداشته و لازم است همه پلیس را در این مسیر همراهی کنند.

فرمانده سابق انتظامی استان کرمان با اشاره به حرکت سازمان انتظامی به سمت ایده‌پردازی، ارتقاء اخلاق و … گفت: سند راهبردی امنیتی استان کرمان تدوین شده که در کشور کم نظیر است و در موضوعات مختلف و کلان استان اسناد جامعی تدوین شده؛ در حوزه کویر که آن تبدیل به یک فرصت خواهد کرد، در سازماندهی اتباع، سوخت، جرائم سازمان یافته و … راهبردهای امنیتی تدوین شده است.

ناظری در پایان با اشاره به چهار دهه خدمت در نیروی انتظامی بیان کرد: در همه زمینه‌ها توجه به حقوق شهروندی و کرامت مردم، محور فعالیت‌هایم بود.

به گزارش نذیر کرمان، در این مراسم با حضور فرمانده کل انتظامی کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی، از خدمات سردارعبدالرضا ناظری تقدیر و سردار ناصر فرشید به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام




مرزی بین پلیس و جامعه وجود ندارد/ تدوین سند راهبردی امنیتی کرمان

منبع: ایـسنا
? مرزی بین پلیس و جامعه وجود ندارد/ تدوین سند راهبردی امنیتی کرمان