مردم و مسئولان عادی انگاری نکنند/ نزولی شدن کرونا در کرمان

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: باید از هر گونه عادی انگاری پرهیز شود. به گزارش فت فتو، حمید رضا رشیدی نژاد ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اظهار داشت: در همه شاخص‌ها شاهد بهبود وضعیت کلی کرونا در استان […]

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: باید از هر گونه عادی انگاری پرهیز شود.

به گزارش فت فتو، حمید رضا رشیدی نژاد ظهر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان اظهار داشت: در همه شاخص‌ها شاهد بهبود وضعیت کلی کرونا در استان کرمان هستیم، هر چند که اکثر شهرستان‌ها همچنان در وضعیت قرمز هستند اما روند ابتلاء در بخش بستری و سرپایی در حال کاهش است و در صورت ادامه روند فعلی شاهد خارج شدن کرمان از وضعیت بحرانی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ۴۰ درصد کاهش بستری بیماران و ۷۰ درصد مراجعه بیماران سرپایی کاهش یافته است.

رشیدی نژاد بیان کرد: در زمینه فوتی‌ها هم ۲۰ درصد کاهش نسبت به قلعه موج ششم در کرمان مشاهده می‌شود با این وجود ۵۱۴ نفر در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند که تست ۲۲۰ نفر آنها مثبت است.

وی ادامه داد: ۴۰ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال آنها وخیم است.

وی خواستار رعایت پروتکل‌ها توسط مردم شد و گفت: باید نهایت تلاش مسئولان برای مجاب کردن مردم برای رعایت پروتکل‌ها انجام شود ضمن اینکه تزریق واکسن نیز اهمیت بالایی برای کنترل بیماری دارد.

کد خبر ۵۴۴۵۲۴۷




مردم و مسئولان عادی انگاری نکنند/ نزولی شدن کرونا در کرمان

منبع: مــهر
? مردم و مسئولان عادی انگاری نکنند/ نزولی شدن کرونا در کرمان