مردم ما نستوهانه مسیر امام راحل را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد

نذیر کرمان/کرمان مدیر سابق حوزه‌های علمیه استان کرمان گفت: مردم ما نستوهانه و خستگی‌ناپذیر در مسیری که امام راحل آغاز کرد تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داد. حجت الاسلام الله‌وردی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان و […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر سابق حوزه‌های علمیه استان کرمان گفت: مردم ما نستوهانه و خستگی‌ناپذیر در مسیری که امام راحل آغاز کرد تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام الله‌وردی در حاشیه مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در گفت و گو با نذیر کرمان ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان و به خون غلتیدن تعداد زیادی از هموطنان اظهار کرد: دشمن جمعی از خواهران و برادران ما را در گلزار شهدای کرمان و در راه سیدالشهدای مقاومت به شهادت رساند.

وی با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع شهدای کرمان بیان کرد: انبوه جمعیت حاکی از این است که مردم ما نستوهانه و خستگی‌ناپذیر در مسیری که امام راحل آغاز کرد تا ظهور حضرت مهدی(عج) به راه خود ادامه خواهند داد.

الله‌وردی با اشاره به اینکه جنایت دشمن دفعه اول نیست و آخرین بار نیز نخواهد بود، افزود: ما این اقدام جنایتکارانه را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسین جمالی‌مقدم طلبه جوانی که در این مراسم حضور داشت  با محکوم کردن جنایت تروریستی و به خاک و خون کشیدن زائران سرادر حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هدف دشمن از این جنایت‌ها، خالی کردن صحنه از حضور مردم است اما مردم ما به درستی درک کرده‌اند که اگر در صحنه نباشند، به نفع دشمن است.

وی افزود: از ساعات ابتدایی بعد از انفجار در محدوده گلزار شهدای کرمان، شاهد حضور پررنگ مردم در گلزار شهدا بودیم.

جمالی‌مقدم با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدای جنایت تروریستی کرمان تصریح کرد: مردم نشان دادند با بصیرت هستند و از هیچ تهدیدی نمی‌هراسند و منتظر پاسخ سخت به عاملان این جنایت هستند.

انتهای پیام 




مردم ما نستوهانه مسیر امام راحل را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد

منبع: ایـسنا
? مردم ما نستوهانه مسیر امام راحل را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهند داد