مردم ما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خودشان کوتاه نمی‌آیند

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش گفت: حضوری حماسی و قدرتمند بوده است و این پیام را برای استکبار جهانی دارد که مردم ما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خودشان کوتاه نمی‌آیند. سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان در جمع حماسه‌سازان امروز ۲۲ بهمن‌ماه کرمان در گفتگو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» کرمان عنوان کرد: ۴۴سال است […]

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش گفت: حضوری حماسی و قدرتمند بوده است و این پیام را برای استکبار جهانی دارد که مردم ما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خودشان کوتاه نمی‌آیند.

سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان در جمع حماسه‌سازان امروز ۲۲ بهمن‌ماه کرمان در گفتگو با سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو» کرمان عنوان کرد: ۴۴سال است که دشمن شعارش این است که جمهوری اسلامی سال آینده را نخواهد دید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه مردم کشور ما امروز با حضور پر شور و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، مشت محکمی به دهان یاوه گویان خواهند زد، گفت: مردم ایران امسال نیز چون سال‌های گذشته با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حمایت و پشتیبانی خود از نظام اسلامی و ولایت‌فقیه را نشان می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح نیز در این مراسم با شکوه و در کنار مردم حضور دارند، بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز در آمادگی کامل دارند و با تمام توان از سرحدات مرزی جمهوری اسلامی ایران محافظت و مراقبت می‌کنند.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه خروجی این مراقبت و محافظت بازدارندگی مطمئن جمهوری اسلامی در مقابل تنوع تهدیدات دفاعی و امنیتی خواهد بود، افزود: زمانی بود که آمریکا جرات پیدا کرده بود که گزینه تهدید و حمله نظامی را روی میز داشته باشد، اما با پیشرفت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح، دشمن امروز حتی جرات ابراز وجود و تهدید را نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای مسلح کشور با قدرت تمام، آماده جانفشانی برای انقلاب و نظام هستند، گفت: دشمن در رصد کامل نیروهای مسلح کشور قرار داشته و هیچ کس حق تجاوز و تعرض به جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در کرمان افزود: با تمام عنادها، دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمن، ۴ دهه است که خوشبختانه با پشتیبانی بی‌نظیری که مردم از انقلاب و نظام خودشان دارند و با رهبری بی‌بدیل حضرت امام خامنه‌ای، هرسال ما شاهدیم که مردم قوی‌تر و بصیرتر از گذشته پا به میدان گذاشته و درصحنه حضور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال هم حضور مردم، حضوری حماسی و قدرتمند بوده است و این پیام را برای استکبار جهانی دارد که مردم ما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خودشان کوتاه نمی‌آیند و بسیار قوی‌تر از سال قبل به پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی آمده‌اند.
 
امیر غلامعلیان در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً دشمن هرروز و هر ثانیه فتنه‌های جدیدی را خواهند داشت، بنابراین ما بایستی با تبعیت از فرمان امام امت که سکان‌دار انقلاب اسلامی هستند، ان‌شاءالله توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
 
انتهای خبر/ طهماسبی




مردم ما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خودشان کوتاه نمی‌آیند

منبع:آرمـان
? مردم ما لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی خودشان کوتاه نمی‌آیند