مردم ما با همه توطئه‌های دشمن پشت این نظام و انقلاب ایستاده‌اند

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما بدون حمایت کشورهای غربی و آمریکا و بدون توپ و تفنگ در حالی به پیروزی نشست که امام در راس آن بود. به گزارش”فت فتو” سردارهاشمی جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گفت: امروز ما در امنیت کامل پیروزی […]

جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب ما بدون حمایت کشورهای غربی و آمریکا و بدون توپ و تفنگ در حالی به پیروزی نشست که امام در راس آن بود.

به گزارش”فت فتو” سردارهاشمی جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گفت: امروز ما در امنیت کامل پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم و این امنیت را مدیون خون شهداییم.

 
 
سردار هاشمی با اشاره به نقل قولی از مرحوم شیخ مهدی عراقی به جوانان توصیه کرد: این شخصیت برجسته انقلاب را بیشتر بشناسند، شیخ مهدی عراقی می گوید در سال ۴۲ نزد امام رحمةالله رفتم و از امام پرسیدم چکار می‌کنید درباره این مملکت؛ امام (ره) در جواب فرمودند: آقای عراقی من باید سع کار را انجام بدهم اول اینکه باید با بیرون کردن شاه نظام شاهنشاهی را ساقط کنم دوم باید نظام اسلامی در این کشور مستقر کنم و سوم اینکه این پرچم را بدست امام زمان عجل الله برسانم.
 
 وی افزود: درحالی امام این حرف را میزند که هیچکس حتی علما ومبارزین گمان نمی‌کردند که چنین انقلابی رخ دهد.
 
 جانشین منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: افق بلند دید امام بعد از گذشت ۱۵ سال به حقیقت پیوست بعد از اینکه شهدای زیادی خونشان ریخته شد و سختی‌هایی که بر ملت گذشت این حکومت که ادامه حکومت ائمه علیهم السلام است تشکیل شد.
 
 
وی تصریح کرد: انقلاب ما بدون حمایت کشورهای غربی و آمریکا و بدون توپ و تفنگ در حالی به پیروزی نشست که امام در راس آن بود.
 
 
 سردار هاشمی با تاکید بر اینکه ملت پشت سر امام ایستاد و نظام اسلامی مستقر شد؛ خاطر نشان کرد: شعار امام و مردم استقلال بود دشمن از این آرمانی که امام برای ملت ترسیم کرد وحشت داشت.
سردار هاشمی در پایان گفت: شاه که از هیچ خدمتی برای آمریکا دریغ نکرده بود به گفته خودش حتی برای درمان هم آمریکا اجازه نداد وارد کشورش شود.

انتهای پیام/ک




مردم ما با همه توطئه‌های دشمن پشت این نظام و انقلاب ایستاده‌اند

منبع:آرمـان
? مردم ما با همه توطئه‌های دشمن پشت این نظام و انقلاب ایستاده‌اند