مردم فهرج، همواره کنار دولت سیزدهم هستند

فرماندار فهرج گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، مردم این شهرستان، همواره در کنار دولت بوده و در بسیاری از امور به دولت کمک کرده‌اند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ ظهر امروز، فرماندار فهرج با حضور در استانداری با دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت گفتگو کرد.   در ابتدای این دیدار، […]

فرماندار فهرج گفت: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، مردم این شهرستان، همواره در کنار دولت بوده و در بسیاری از امور به دولت کمک کرده‌اند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ ظهر امروز، فرماندار فهرج با حضور در استانداری با دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی دولت گفتگو کرد.

 
در ابتدای این دیدار، حسین سعیدنیا با فرماندار فهرج، ضمن تشکر از دستیار استاندار به‌واسطه سفر به این شهرستان، مواردی را در راستای مردمی‌سازی دولت مطرح کردند.
 
وی گفت: رای بیش از ۹۰ درصدی مردم شهرستان فهرج، به آیت‌الله رئیسی، نشان از محبوبیت رئیس جمهور در این شهرستان دارد و بنده به‌ همراه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی با کار مضاعف، سعی کرده‌ایم نوکری مردم را انجام دهیم.
 
سعیدنیا در ادامه بیان کرد: از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم، مردم همواره در کنار دولت بوده‌اند و در بسیاری از امور به دولت کمک کرده‌اند و همین امر رسالت ما را در خدمتگزاری، سنگین‌تر می‌کند.
 
همچنین در ادامه این دیدار، محمدهادی منصوری گفت: شهرستان فهرج یکی از شهرستان‌های نمونه و شاخص، در امر مردمی‌سازی دولت است.
 
وی بابت ثبت ایده و اقدامات مردمی در سایت شهریاران از مردم شهرستان فهرج قدردانی و اظهار کرد: قطعا تلاش می‌شود، ایده‌های برتر در سطح کشور بخصوص شهرستان عملیاتی شوند.
 
دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت، همچنین در رابطه با مکاتبه فرماندار در مورد یک طرح مردمی در شهر فهرج دستور لازم را صادر و بیان کرد بزودی این ایده مطرح شده، در شهر فهرج عملیاتی خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری دارالوحدت فهرج

انتهای خبر/فهرج




مردم فهرج، همواره کنار دولت سیزدهم هستند

منبع:آرمـان
? مردم فهرج، همواره کنار دولت سیزدهم هستند