مردم ریگان ۲۸ هزار سی‌سی خون اهدا کردند

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ریگان گفت: مردم شهرستان ریگان ۲۸ هزار سی‌سی خون به بیماران نیازمند خون اهدا کردند. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از دیارنخل؛ صبح امروز تیم سیار سازمان انتقال خون بم جهت خون‌گیری از علاقه‌مندان به اهدای خون این امر خداپسندانه در مرکز بهداشت ریگان […]

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ریگان گفت: مردم شهرستان ریگان ۲۸ هزار سی‌سی خون به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از دیارنخل؛ صبح امروز تیم سیار سازمان انتقال خون بم جهت خون‌گیری از علاقه‌مندان به اهدای خون این امر خداپسندانه در مرکز بهداشت ریگان حضور يافت.

افشین جهان‌تیغی در خصوص اهداف این سازمان اظهار کرد: اهدا خون یکی از اقدام‌های بشردوستانه‌ای است که در دوران بیماری کرونا با توجه‌ به کاهش اهدای خون توسط شهروندان، نیازمند مشارکت بیشتر داوطلبین در این امر خداپسندانه است که در این راستا تیم سیار سازمان انتقال خون بم با حضورشان جهت خون‌گیری از داوطلبین به مدت یک روز در ریگان مستقر شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ریگان افزود: اکیپ سیار سازمان انتقال خون که در ریگان به مدت یک روز فعالیت کردند از ۵۶ داوطلب اهدا خون با مراجعه به محل خون‌گیری پس از معاینه، ۲۸ هزار سی‌سی خون‌گیری انجام شد.

جهان‌تیغی از تلاش‌های مدیر و کارکنان سازمان انتقال خون شهرستان بم که در تمامی ساعات شبانه‌روز تأمین خون و فراورده‌های خونی مورد نیاز مراکز درمانی در شرق استان را برعهده دارند صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.

گفتنی است، مکانی در محل شبکه و مرکز بهداشت ریگان جهت استقرار تیم سازمان انتقال خون به‌صورت دائم در حال راه‌اندازی است که به‌زودی افتتاح خواهد شد.

انتهای خبر/د




مردم ریگان ۲۸ هزار سی‌سی خون اهدا کردند

منبع:آرمـان
? مردم ریگان ۲۸ هزار سی‌سی خون اهدا کردند