مردم رفسنجان ۳ روز آینده از رفتن به دامنه ارتفاعات سرچشمه، داوران و ادورج اکیداً پرهیز کنند

فت فتو/کرمان فرماندار رفسنجان تأکید کرد: از مردم رفسنجان تقاضا داریم و اکیداً توصیه و خواهش داریم در سه روز آینده از رفتن در دامنه ارتفاعات سرچشمه، داوران و ادورج بشدت پرهیز کنند. حسین رضایی عصر چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستم بارشی از عصر چهارشنبه در رفسنجان فعالیت خود را آغاز می‌کند […]

فت فتو/کرمان فرماندار رفسنجان تأکید کرد: از مردم رفسنجان تقاضا داریم و اکیداً توصیه و خواهش داریم در سه روز آینده از رفتن در دامنه ارتفاعات سرچشمه، داوران و ادورج بشدت پرهیز کنند.

حسین رضایی عصر چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستم بارشی از عصر چهارشنبه در رفسنجان فعالیت خود را آغاز می‌کند و بخصوص روزهای پنجشنبه و جمعه فعال است و امیدواریم با کمترین خسارت آن را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه تمام امکانات شهرداریها، دهیاریها، مجتمع مس سرچشمه و … آماده‌باش هستند و بسیج شده‌اند، تصریح کرد: مرخصی تمام اعضای ستاد بحران و دستگاه‌های خدمات‌رسان رفسنجان در سه روز آینده لغو شده است.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: سه رودخانه در مسیر رفسنجان داریم که در دو روز گذشته بررسی شدند که بند خاکی و مانعی جلوی آنها نباشد.

رضایی با بیان اینکه پوشش گیاهی و مراتع رفسنجان فقیر هستند، افزود: در این راستا در پی یک بارندگی ۲۰ میلیمتری نیز ممکن است سیلاب در رفسنجان راه بیفتد البته اینکه چقدر احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد بسته به حجم بارش و مدت زمان آن است.

وی تأکید کرد: از مردم رفسنجان تقاضا داریم و اکیداً توصیه و خواهش داریم در سه روز آینده از رفتن در دامنه ارتفاعات سرچشمه، داوران و ادورج بشدت پرهیز کنند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: وضعیت خشکسالی شدیدی را سال گذشته پشت سر گذاشتیم و این بارندگی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم ۲۱۰ قنات رفسنجان در مناطق کوهستانی رفسنجان از این بارندگی سیراب شوند.

انتهای پیام




مردم رفسنجان ۳ روز آینده از رفتن به دامنه ارتفاعات سرچشمه، داوران و ادورج اکیداً پرهیز کنند

منبع: ایـسنا
? مردم رفسنجان ۳ روز آینده از رفتن به دامنه ارتفاعات سرچشمه، داوران و ادورج اکیداً پرهیز کنند