مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

امام‌جمعه یزدان‌آباد زرند با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در خط مقدم است، گفت: مردم ما همیشه در صحنه هستند و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند. به گزارش فت فتواز کرمان :، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام‌جمعه یزدان‌آباد امروز، ۱۵ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، […]

امام‌جمعه یزدان‌آباد زرند با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تأمین امنیت در خط مقدم است، گفت: مردم ما همیشه در صحنه هستند و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

به گزارش فت فتواز کرمان :، حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام‌جمعه یزدان‌آباد امروز، ۱۵ مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: دنیا و هر آنچه که در آن است ماندنی نیست. زندگی دنیوی متاعی زودگذر است و آخرت سرای پایدار و ماندگار؛ پس باید برای سرای ماندگار فکر کرد.

وی با بیان اینکه باید خداترس باشیم و این امر سخت است زیرا دشمن سرسخت یعنی شیطان نمی‌خواهد، افزود: هر کس از هر سن و نژادی چه زن و چه مرد بدی کند جزای آن را می‌بیند، پس اگر کسی توقع ورود به بهشت را دارد باید اعمال صالح انجام داده و مراقب هوای نفس باشد که این وعده الهی است.

امام‌جمعه یزدان‌آباد در خطبه دوم نماز جمعه ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، برهم زنندگان نظم جامعه را ایادی توطئه خواند و با تبریک هفته فراجا، گفت: غیورمردان نیروی انتظامی با عشق، تعهد و بدون ترس برای تأمین امنیت در خط مقدم هستند و شهدایی نیز تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه دشمن به قصد فروپاشی گام برمی‌دارد، اما مقام معظم رهبری راه را به ما نشان دادند و این بار نیز دشمن شکست خورد، اظهار کرد: دشمن اولین بار نیست که دست به تجزیه‌طلبی‌زده است. اقدامات دشمن و حزب کومله و شکنجه مردم ما نشان می‌دهد که آن‌ها خیرخواه نیستند و فقط چشم طمع به کشور ما دارند.

حجت‌الاسلام یزدان‌آبادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دشمنان اجازه نمی‌دهند امنیت کشور را از بین ببرند. این امنیت به راحتی به دست ما نرسیده و ما باید قدردان آن باشیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال صحیح اطلاعات دوران دفاع مقدس به نسل جدید، بیان کرد: این آگاهی و انتقال اطلاعات نیاز به صبوری دارد و مردم ما همیشه در صحنه هستند و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

خبرنگارفت فتو :رسول سیف الدینی




مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مردم توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند