مردم برای دریافت گاز مایع در اسرع وقت اقدام نمایند

فرماندار کهنوج از امکان توزیع الکترونیکی گاز مایع در شهرستان‌های جنوبی برای مناطق گازدار با انتخاب گزینه شرایط خاص و تائيد شرکت گاز، خبر داد. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان » به نقل از روابط عمومی فرمانداری،  علی شعبانی فرماندار شهرستان کهنوج دقایقی قبل در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری  اظهار داشت: جنوب […]

فرماندار کهنوج از امکان توزیع الکترونیکی گاز مایع در شهرستان‌های جنوبی برای مناطق گازدار با انتخاب گزینه شرایط خاص و تائيد شرکت گاز، خبر داد.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان » به نقل از روابط عمومی فرمانداری،  علی شعبانی فرماندار شهرستان کهنوج دقایقی قبل در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری  اظهار داشت: جنوب استان کرمان به عنوان منطقه سبز،  منطقه‌ای که گاز کشی شده،  معرفی گردیده که باعث بروز مشکلاتی برای توزیع سیلندر گاز،  در شهرستان شده است.

 با توجه به اینکه جنوب کرمان به دلیل لوله کشی گاز، مایع منطقه سبز اعلام شده  مردم از طریق دفاتر پیش خوان و کافی نت  ها و حتی گوشی موبایل شخصی؛  شرایط خاص را انتخاب کنند جهت دریافت گاز مایع  به نشانی https://newtejaratasan.niopdc.ir/ مراجعه  و با ثبت شرایط خاص نسبت به دریافت سهمیه گاز مایع خود اقدام نمایند .

علی شعبانی گفت: با وجود اینکه شرق و جنوب استان کرمان با ۱۱ شهرستان با مشکل گاز مایع روبرو هستند، در جهت رفع مشکلات مردم عزیز شهرستان جلسه‌ای  با  آقای دکتر موسوی معاون عمرانی  استانداری کرمان،  مدیرعامل شرکت نفت و  مدیرعامل شرکت گاز استان مکاتبات و جلساتی را در مرکز استان برگزار نمودیم و حتی با معاون محترم وزیر هم مکاتبه داشته‌ایم و تلاش خواهیم کرد این مشکل رفع شود. 

فرماندار کهنوج  تصریح کرد: پیگیر هستیم تسهیلاتی جهت انشعاب گاز،  به مردم کهنوج تخصيص يابد. 

انتهای خبر/ک




مردم برای دریافت گاز مایع در اسرع وقت اقدام نمایند

منبع:آرمـان
? مردم برای دریافت گاز مایع در اسرع وقت اقدام نمایند