مردم با مشارکت در انتخابات پشتیبانی از نظام را نشان می‌دهند

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: دنیا با حضور مردم در انتخابات متوجه می‌شود، ملت ایران با وجود همه مشکلاتی که داشته و دارند و به‌ویژه مسائلی که در حوزه اقتصاد و معیشت دارند، اما اصل نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند. حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی […]

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: دنیا با حضور مردم در انتخابات متوجه می‌شود، ملت ایران با وجود همه مشکلاتی که داشته و دارند و به‌ویژه مسائلی که در حوزه اقتصاد و معیشت دارند، اما اصل نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ در پاسخ به این سوال که چرا حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات اهمیت دارد، به‌گونه‌ای که رهبر فرزانه انقلاب نسبت به این مقوله مهم از ابتدا سال‌ تأکید داشتند؟ گفت: از یک جهت مشارکت و رأی دادن ما، یک نوع جنگ با نظام سلطه است؛ چرا که نظام سلطه تلاش می‌کند میزان مشارکت در انتخابات پایین بیاید و از سوی دیگر، حضور حداکثری در انتخابات، دفاع از نظام اسلامی است که هر دو بُعد این مسئله حائز اهمیت است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال پایین آوردن مشارکت مردم است چراکه در پی آن جسور شدن دشمنان و ضعیف شدن امنیت ملی کشور را به‌دنبال دارد، عنوان کرد: همواره مردم ما به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های امنیت و اقتدار مطرح بوده‌اند و هم‌اکنون به ‌دلیل اینکه جبهه مقائمت در مقابل همه دنیا، توانسته است جنگ چندین ماهه خود را با رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی ادامه دهد و این رژیم جنایت‌کار را بی‌اثر کند، بنابراین دشمنان به‌دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند تا بتوانند جبهه مقاومت را تضعیف کنند.

وی در خصوص پیام مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات و پیام این حضور به دنیا اظهار کرد: دنیا با حضور مردم متوجه خواهد شد که ملت ایران با وجود همه مشکلاتی که داشته و دارند و به‌ویژه مسائلی که در حوزه اقتصاد و معیشت دارند، اما اصل نظام و انقلاب اسلامی را دوست دارند و اگر اعتراض دارند، این اعتراض به برنامه‌ها و شیوه اجرای آن‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی خطاب به رأی اولی‌ها ابراز کرد: رأی اولی‌ها با دادن رأی زندگی اجتماعی و سیاسی خود را تضمین می‌کنند؛ بنابراین سعی کنند برای آینده خودشان، مسیری را باز کنند تا بتوانند در دیگر مراحل اداره و پیشرفت کشور شریک و سهیم باشند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: رأی اولی‌ها مطمئن باشند که به کشورشان به آنان احتیاج دارد و آنان نیز به کشور خود نیاز و احتیاج دارند و اگر این کشور، امکانات و بسترهای آن در اختیار آنان قرار نگیرد، امکان پیشرفت برای‌شان فراهم نیست و این مهم را بدانند که پیشرفت را در پرتو امنیت و آسایش محقق می‌شود.

انتهای خبر/م
 




مردم با مشارکت در انتخابات پشتیبانی از نظام را نشان می‌دهند

منبع:آرمـان
? مردم با مشارکت در انتخابات پشتیبانی از نظام را نشان می‌دهند