مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از آغاز پیک ششم جلوگیری کنند/ لزوم اقدام رسانه ملی نسبت به ارائه هشدارهای جدی در این عرصه

عباس گروهی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم باید مد نظر قرار گیرد و در این عرصه صدا و سیما باید اقدام کند و مسئولان نیز حساسیت بیشتری نشان دهند و نگذارند مشکلی به وجود آید. حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: مسئله شیوع بیماری کرونا، موضوعی […]

عباس گروهی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم باید مد نظر قرار گیرد و در این عرصه صدا و سیما باید اقدام کند و مسئولان نیز حساسیت بیشتری نشان دهند و نگذارند مشکلی به وجود آید.

حجت الاسلام و المسلمین عباس گروهی در گفتگو با فت فتو؛ گفت: مسئله شیوع بیماری کرونا، موضوعی جدی است که چنانچه نسبت به این مهم بی توجهی کنیم، خسارت زیادی به بار خواهد آمد.

امام جمعه شهرستان فاریاب با تأکید بر اینکه هم اکنون وضعیت مناسبی در کشور حاکم است و استان کرمان شرایط مطلوبی دارد، عنوان کرد: اگر نسبت به این شرایط مطلوب غفلت و سهل انگاری شود، با توجه به اینکه فصل زمستان در پیش است، وضعیت سخت خواهد شد.

وی بیان کرد: بهترین راه برای جلوگیری از شیوع بیماری این است که رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی را جدی بگیریم و گمان نکنیم که کرونا تمام شده است؛ چرا که اگر مردم به واقع مسائل بهداشتی را رعایت کنند به کرونا مبتلا نخواهند شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به اینکه کشاورزی در مناطق جنوب استان انجام می شود، ورود کودها در این مناطق ایجاد آلودگی می کند و این امر موجب به وجود آمدن امراض مختلف می شود که اگر در این عرصه مسائل مربوطه رعایت شود، مسئله کرونا نیز حل خواهد شد و امیدواریم با رعایتی که مردم انجام می دهند، شاهد پیک ششم کرونا نباشیم.

حجت الاسلام و المسلمین گروهی خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم باید مد نظر قرار گیرد و در این عرصه صدا و سیما باید اقدام کند و مسئولان نیز حساسیت بیشتری نشان دهند و نگذارند مشکلی به وجود آید.

انتهای پیام/م




مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از آغاز پیک ششم جلوگیری کنند/ لزوم اقدام رسانه ملی نسبت به ارائه هشدارهای جدی در این عرصه

منبع:آرمـان
? مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از آغاز پیک ششم جلوگیری کنند/ لزوم اقدام رسانه ملی نسبت به ارائه هشدارهای جدی در این عرصه