مردم، نگران آبگرفتگی معابر نباشند

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان گفت: با توجه به بارندگی‌های پیشِ رو، نیروهای خدمات‌شهری شهرداری کرمان در آماده‌باش کامل هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، محمود ایرانمنش، در جلسه‌ای که به‌منظور معرفی امیر هاشمی، جانشین حوزه خدمات‌شهری برگزار شد، گفت: در حال حاضر، تانکر، پمپ‌های ثابت، کف‌کش و تمام تجهیزات آبکشی و جمع‌آوری آب‌های سطحی آماده […]

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان گفت: با توجه به بارندگی‌های پیشِ رو، نیروهای خدمات‌شهری شهرداری کرمان در آماده‌باش کامل هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمود ایرانمنش، در جلسه‌ای که به‌منظور معرفی امیر هاشمی، جانشین حوزه خدمات‌شهری برگزار شد، گفت: در حال حاضر، تانکر، پمپ‌های ثابت، کف‌کش و تمام تجهیزات آبکشی و جمع‌آوری آب‌های سطحی آماده شده است تا همشهریان در زمان بارش باران در سطح شهر دچار مشکل نشوند.

او افزود: با معاونان خدمات‌شهری، نقاط آبگیر و مشکل‌دار مناطق را بررسی کردیم تا در حد توان مشکلات این نقاط را برطرف کنیم.

سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان با بیان اینکه مردم هنگام نزول رحمت الهی نباید دچار مشکل شوند، بیان داشت: همکاران ما در حوزه خدمات‌شهری شهرداری کرمان به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا مردم ، شهری تمیز، سبز و ایمن داشته باشند.

در این نشست با اعطای حکم از سوی محمود ایرانمنش، سرپرست معاونت خدمات‌شهری شهرداری کرمان، امیر هاشمی، به‌ عنوان جانشین این معاونت معرفی شد.

انتهای پیام/ م 




مردم، نگران آبگرفتگی معابر نباشند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? مردم، نگران آبگرفتگی معابر نباشند