«مردم»، خط قرمز سپاه است

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با تمام امکانات و نیروها برای کمک و خدمت به مردم که خط قرمز ما هستند، آمادگی داریم. سردار محمدعلی نظری امروز سه شنبه ۱۱ مردادماه در دیدار معاونان استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری، تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم هر کجا مردم به کمکی نیاز داشته […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با تمام امکانات و نیروها برای کمک و خدمت به مردم که خط قرمز ما هستند، آمادگی داریم.

سردار محمدعلی نظری امروز سه شنبه ۱۱ مردادماه در دیدار معاونان استاندار و جمعی از مدیران ستادی استانداری، تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم هر کجا مردم به کمکی نیاز داشته باشند و یا آسیبی آنها را تهدید می‌کند، در کنار آنها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه سعی کرده‌ایم که سپاه مامن و پناهگاهی برای مردم باشد، اظهار کرد: خدمات اجتماعی، آبرسانی شرب و کشاورزی، محرومیت‌زدایی، حاشیه‌شهر، تهیه جهیزیه و آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که وظیفه می‌دانیم در کنار وظایف اصلی خود انجام دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: با تمام امکانات و نیروها برای کمک و خدمت به مردم که خط قرمز ما هستند، آمادگی داریم.

نظری با اشاره به سیل اخیر استان و خسارت زیاد به شهرستان رفسنجان گفت: به کار جهادی برای تخلیه مزارع و معابر از آب و گل به جای مانده از سیلاب نیاز داریم.

به گزارش فت فتو، استاندار کرمان نیز در این دیدار سپاه را سنگ زیرین آسیاب انقلاب توصیف کرد و افزود: نیروهای سپاه، مردانی همیشه حاضر در صحنه هستند و نقش موثری را در شرایط بحران، اقتصادی، سازندگی، دفاع، نظامی، امنیتی، سیاسی و حتی حوزه درمان ایفا می‌کنند.

فداکار با بیان اینکه سپاه پاسداران مجموعه‌ای بسیار خلاق است که رکودی ندارد و متناسب با شرایط روز در حوزه نرم‌افزاری، تئوری و سخت‌افزاری تجهیز شده است، گفت: این فعالیت‌های همه جانبه به پویایی سازمان نیاز دارد که در سپاه ثارالله شاهد آن هستیم و ضمن حفظ ساختار و آرمان‌های اصلی خود از امور جاری مردم غفلت نمی‌کند.

وی با اشاره به بارش‌های سیل‌آسای اخیر و حضور نیروهای سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان گفت: تفکر انقلابی در نیروهای سپاه جریان دارد و در جریان سیل اخیر مجموعه سپاه کمک حال اجرایی ما بودند.

استاندار کرمان اظهار کرد: شب‌ها و روزهای سختی را در سیل شهر رفسنجان و حجم بالای آب‌های روان داشتیم که با کمک نیروهای بسیج و سپاه انتقال سیل‌زدگان به مناطق امن به خوبی صورت گرفت و با تمام قوا و تجهیزات کمک‌رسانی کردند.

فداکار گفت: همکاری‌ها و ارتباط دولت با سپاه برقرار است و بر حسب وظیفه کارمان را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام




«مردم»، خط قرمز سپاه است

منبع: ایـسنا
? «مردم»، خط قرمز سپاه است