مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمان

نذیر کرمان/کرمان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با هدف مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی خبر داد. اکبر خدادادی صبح امروز ۲۸ شهریورماه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از امکانات موجود در کانون پرورش فکری استفاده کنید. ۶۰ فعالیت در […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با هدف مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی خبر داد.

اکبر خدادادی صبح امروز ۲۸ شهریورماه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از امکانات موجود در کانون پرورش فکری استفاده کنید. ۶۰ فعالیت در این کانون انجام می‌شود.

او ادامه داد: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با هدف مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی امسال برگزار می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری استان کرمان بر لزوم احیاء سنت‌ها تاکید کرد و افزود: برخی افراد پرده‌های نقالی دینی و کهن ایرانی را در گنجه‌های خود دارند و هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرون آوردن این رسوم قصه‌گویی و  ثبت و ضبط آنهاست.

او بیان کرد: از هم استانی‌ها درخواست داریم که در بخش قصه ویژه سردار سلیمانی فعالانه شرکت کنند.

خدادادی گفت: توجه به زمینه طنز و لبخند در قصه گویی امسال به محورهای این جشنواره افزوده شده و شعار “با قصه لبخند بسازیم” برای این دوره از رویداد قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب شد.

او اضافه کرد: قصه کارآفرینان با محوریت کسب و کار و بخش قصه‌گویی دینی و قرآنی از دیگر بخش‌های جدید این جشنواره است.

به گزارش نذیر کرمان، در این جلسه رونمایی از پوستر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی نیز انجام شد، گفتنی است که مرحله استانی این جشنواره از ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود و این جشنواره در بخش‌های آیینی و سنتی، مدرن و کلاسیک، زبان اشاره و ۹۰ ثانیه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام




مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمان

منبع: ایـسنا
? مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمان