مربی گل‌گهر: در برابر پرسپولیس به دنبال اثبات بزرگی خودمان هستیم

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید که این تیم در دیدار برابر پرسپولیس به دنبال اثبات بزرگی خودش است. به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار  تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد:‌ فردا با تیم پرسپولیس که دارای یک سرمربی صاحب سبک […]

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان می‌گوید که این تیم در دیدار برابر پرسپولیس به دنبال اثبات بزرگی خودش است.

به گزارش فت فتو، مجتبی سرآسیایی ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار  تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد:‌ فردا با تیم پرسپولیس که دارای یک سرمربی صاحب سبک است بازی داریم. این تیم بازیکنان بزرگ و با کیفیتی دارد. در مقابل گل‌گهر یک باشگاه نوظهور در لیگ برتر است اما صاحب ساختار و باشگاه بزرگی است. تیم ما سرمربی کاربلد و مجرب و صاحب نامی در اختیار دارد و امیدواریم با همدلی که بین همه عوامل و باشگاه است بتوانیم فردا بزرگی خودمان را در فوتبال ایران نشان بدهیم.

او افزود:‌ در روزهای اخیر تمرینات خوبی را انجام دادیم و با برنامه‌ریزی و آنالیزی که در بازی پرسپولیس داشتیم کاملا برای بازی آماده هستیم. می‌دانیم که بازی سختی داریم اما بازیکنان ما به درک بازی‌های لیگ برتر رسیده‌اند. امیدوارم در بازی فردا علاوه بر مسائل تاکتیکی و فیزیکی در بازی هم تمرکز بسیار بالایی داشته باشیم و در پایان به نتیجه دلخواه برسیم. برای بازی فردا همه بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی بابت مصدومیت نداریم.

او در ادامه درباره جذب یک بازیکن خارجی برای تیمش هم گفت: کارهای این بازیکن انجام شده اما نمی‌دانم به بازی فردا می‌رسد یا خیر؟ او یک مهاجم است که می‌تواند به ما کمک کند.

انتهای پیام




مربی گل‌گهر: در برابر پرسپولیس به دنبال اثبات بزرگی خودمان هستیم

منبع:ایـسنا
? مربی گل‌گهر: در برابر پرسپولیس به دنبال اثبات بزرگی خودمان هستیم