مربی مس کرمان: نتوانستیم از فرصت تعطیلات استفاده کنیم

مربی مس کرمان می‌گوید تیمش بدون توجه به حواشی موجود در رفسنجان برای داربی کرمان آماده است. به گزارش فت فتو، مس کرمان و مس رفسنجان فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در کرمان به مصاف هم می‌روند. محمود محمودی‌نیا، مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: […]

مربی مس کرمان می‌گوید تیمش بدون توجه به حواشی موجود در رفسنجان برای داربی کرمان آماده است.

به گزارش فت فتو، مس کرمان و مس رفسنجان فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در کرمان به مصاف هم می‌روند. محمود محمودی‌نیا، مربی مس کرمان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: در راه، خبر درگذشت یکی از پیشکسوتان فوتبال رفسنجان در دهه ۶۰ و ۷۰ را شنیدم که جا دارد بابت آن تسلیت بگویم. اعتقاد داریم هر بازی در هر هفته حساسیت خاص خودش را دارد و این بازی هم مانند بازی‌های دیگر برای ما مهم است.

او افزود: مس امسال احتیاج دارد که شرایط خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشد و به همین دلیل همه بازی‌های خانگی و خارج از خانه برای ما مهم است. مس رفسنجان سومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و یکی از باثبات‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و مهره‌های خوبی دارد و خوب هزینه کرده است. با توجه به سالیان اخیر، مس رفسنجان به فکر سهمیه است.

مربی مس کرمان ادامه داد: بازیکنان مس کرمان انگیزه‌های خاص خودشان را دارند و خوب تمرین کرده‌اند. انگیزه بازیکنان ما برای بازی فردا ما را مطمئن کرده که بازی خوبی مقابل مس رفسنجان خواهیم داشت. تمرینات هفته‌های اخیر به ما نشان داده که بازیکنان درک خوبی از موقعیت‌ها دارند. نتیجه بازی فردا به سر و سامان دادن به بازی فردای ما کمک می‌کند.

محمودی‌نیا درباره شرایط آماده‌سازی‌شان در تعطیلات جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: ما از بازی پرسپولیس در هفته یازدهم، ۵۲ روز فرصت داشتیم که وارد هفته دوازدهم شویم. با توجه به این که مشکلاتی داشتیم و بازیکنان خارجی نتوانستند از ابتدای فصل به ما اضافه شوند، این ۵۲ روز فرصت خوبی برای ما بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. درباره بازیکنان خارجی دچار مشکلاتی شده‌ایم. با این حال تیم را با همان سبک گذشته و انگیزه بازیکنان جوانمان راهنمایی کردیم تا بتوانیم از ظرفیت‌هایمان به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم. در هر صورت زمان را از دست دادیم ولی بازیکنان ما انگیزه لازم را دارند.

او در پایان درباره وضعیت مس رفسنجان توضیح داد: من اطلاع دارم که در رفسنجان تغییر مدیریت رخ داده اما کادر فنی و بازیکنان همان قبلی‌ها هستند. من باتجربه‌ای که دارم، دیدم که بعضی اوقات تغییر مدیرعامل، شوک مثبت است. علی‌رغم اخباری که منتشر می‌شود، مس رفسنجان آماده داربی است. ما درباره این موضوع با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و می‌دانیم که همه تمرکزمان باید به بازی باشد و به حواشی توجه نکنیم.

انتهای پیام




مربی مس کرمان: نتوانستیم از فرصت تعطیلات استفاده کنیم

منبع: ایـسنا
? مربی مس کرمان: نتوانستیم از فرصت تعطیلات استفاده کنیم