مراکز نیکوکاری بازوهای اجرایی کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد کهنوج در نشست با روسای مراکز نیکوکاری گفت: مراکز نیکوکاری بازوهای اجرایی کمیته امداد هستند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از نشریه شهسواران جنوب، به مناسبت سالروز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، ریاست کمیته امداد کهنوج به همراه ترکی؛ معاونت مشارکت‌ها، خدادادی؛ کارشناس تعامل با مراکز نیکوکاری، […]

رئیس کمیته امداد کهنوج در نشست با روسای مراکز نیکوکاری گفت: مراکز نیکوکاری بازوهای اجرایی کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از نشریه شهسواران جنوب، به مناسبت سالروز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، ریاست کمیته امداد کهنوج به همراه ترکی؛ معاونت مشارکت‌ها، خدادادی؛ کارشناس تعامل با مراکز نیکوکاری، حاج‌ آقا رئیسی؛ مسئول ستاد زکات، خانم خانه‌زر؛ کارشناس ایتام و اکرام  با روسای مراکز نیکوکاری و اعضای هئیت عامل این مراکز  در محل کمیته امداد کهنوج نشستی برگزار کرد.

در این نشست علی عادلی گفت: برای گرامیداشت خیرین و‌ مراکز نیکوکاری که با کمیته امداد در نظام احسان و نیکوکاری مشارکت داشته‌اند ضرورت دارد که در این روز که به نام سالروز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نامگذاری شده است از اقدامات ارزشمند مشترک این عزیزان با امداد تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین تصریح کرد مراکز نیکوکاری بازوهای اجرایی امداد هستند و با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی هستیم و جشن عاطفه‌ها در پیش است انتظار می‌رود که خیرین و مراکز نیکو کاری در این راستا یاریگر افراد بی‌بضاعت باشند.

رئیس کمیته امداد کهنوج تاکید کرد در سال تحصیلی جدید مجتمع فرهنگی و آموزشی متعلق به این نهاد آماده ارائه خدمات آموزشی و فوق‌العاده رایگان برای فرزندان مددجوی محصل در مقطع اول و دوم متوسطه شش شهرستان جنوبی می‌باشد.

لذا متقاضیان جهت ثبت نام و اسکان رایگان به واحد فرهنگی کمیته امداد کهنوج مراجعه کنند.

خانم نعیمی مدیر مرکز نیکوکاری حضرت معصومه(س) گفت: افتخار می‌کنیم که در کنار مجموعه کمیته امداد خدمتگزار مردم و محرومین هستیم.

وی همچنین خواستار همکاری بیشتر مرکز فنی و حرفه‌ای کهنوج جهت دریافت کد کارگاه خیاطی مددجویان این مرکز شد.

مرضیه احمدی؛ مدیر مرکز نیکوکاری شهسواران جنوب نیز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه کمیته امداد بیان کرد از اینکه بتوانیم با یاری و همراهی یکدیگر گرهی را از کار یک انسان باز کنیم موجب رضایت درونی و آرامش قلبی ما خواهد شد.

هاشم باروزه؛ مدیر مرکز نیکوکاری رهروان شهدا نیز تصریح کرد این مرکز در پرداخت هزینه افراد نیازمند بستری در بیمارستان امکان همکاری و پرداخت بخشی از هزینه‌ها را دارد.

خانم خانه‌زر: نیز گفت: مراکز نیکوکاری در طرح اکرام و ایتام با جذب حامی برای ایتام و محسنین در کنار کمیته امداد همکاری کنند.

درپایان رئیس کمیته امداد با اهدا لوح تقدیر از مدیران مراکز نیکوکاری تقدیر کرد.

انتهای خبر/




مراکز نیکوکاری بازوهای اجرایی کمیته امداد هستند

منبع:آرمـان
? مراکز نیکوکاری بازوهای اجرایی کمیته امداد هستند