مراکز عرضه کود و سم در عنبرآباد به صورت هفتگی نظارت می شوند

کرمان- دادستان شهرستان عنبرآباد گفت:ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی با نزدیک شدن به فصل شروع مصرف کود و سم در مزارع، به صورت هفتگی انجام می شود. به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری مانور مقابله با عرضه سموم غیرمجاز و تقلبی با اشاره به […]

کرمان- دادستان شهرستان عنبرآباد گفت:ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی با نزدیک شدن به فصل شروع مصرف کود و سم در مزارع، به صورت هفتگی انجام می شود.

به گزارش نذیر کرمان، حامد عمرانی عصر پنجشنبه در حاشیه برگزاری مانور مقابله با عرضه سموم غیرمجاز و تقلبی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشاورزی شهرستان عنبرآباد، افزود: ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی در سطح شهرستان به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود.

وی از برگزاری مانور ساماندهی و نظارت بر فعالیت فروشگاه‌های عرضه سموم و آفت‌کش‌های کشاورزی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۴۶ فروشگاه عرضه سموم و نهاده‌های کشاورزی در شهرستان فعالیت دارند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد یادآور شد: طی بازدیدهای صورت گرفته از فروشگاه‌های کشاورزی شهرستان عنبرآباد مقداری سم و کود غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته کشف شد که پس از تشکیل پرونده قضائی با واحدهای صنفی متخلف برخورد شد.

عمرانی یکی از دلایل مطلوبیت نسبی اوضاع را مدیریت و بازدیدهای مستمر جهاد کشاورزی شهرستان دانست و گفت: عاملان توزیع بایستی سموم مورد نیاز خود را از کارخانه‌های معتبر و کشاورزان نیز از عاملین مجاز تهیه و با توصیه کارشناسان مصرف کنند.

کد خبر ۵۹۳۴۶۹۳




مراکز عرضه کود و سم در عنبرآباد به صورت هفتگی نظارت می شوند

منبع: مــهر
? مراکز عرضه کود و سم در عنبرآباد به صورت هفتگی نظارت می شوند