مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای جیرفت برگزار می شود

فت فتو/کرمان  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت از برگزاری آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی بعد از نماز جمعه هفته جاری در محل مصلی خبر داد. خداداد امینی روش  در گفت وگو با فت فتو با  گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه گفت: مراسم گرامیداشت این روز ظهر روز جمعه ۹ دی ماه در مصلی نماز […]

فت فتو/کرمان  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت از برگزاری آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی بعد از نماز جمعه هفته جاری در محل مصلی خبر داد.

خداداد امینی روش  در گفت وگو با فت فتو با  گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه گفت: مراسم گرامیداشت این روز ظهر روز جمعه ۹ دی ماه در مصلی نماز جمعه شهر جیرفت با تجدید میتاق  مردم با ولایت و آرمان های  انقلاب و شهدا برگزار می شود.

وی مهمترین  پیام حماسه ۹ دی  را  ضرورت بصیرت افزایی و پرهیز از غفلت و نفاق عنوان کرد و افزود: امروزه وظیفه ما این است در شرایط  فعلی پرچمی را که به دست گرفته ایم با سربلندی به  مقصد برسانیم.

امینی روش  با دعوت از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت این روز حماسی، ۹ دی ماه را متعلق به ملت بزرگ و آزادیخواه ایران دانست و اظهار کرد: در این روز مردم ارادت و علاقه مندی خود را به نظام اسلامی نشان داده و بار دیگر اثبات کردند که با همان روحیه انقلابی سال ۵۷ در صحنه حاضر هستند.

انتهای پیام




مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای جیرفت برگزار می شود

منبع: ایـسنا
? مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلای جیرفت برگزار می شود