مراسم «پدران آسمانی» در کوهبنان برگزار شد

همزمان با ميلاد با سعادت مولای‌ متقیان آيين معنوی ديدار با پدران آسمانی در جوار مزار شهيدان همیشه جاوید در گلزار شهدای کوهبنان برگزار شد. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ جشن ديدار با پدران آسمانی با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدا شهر کوهبنان برگزار شد. شركت‌كنندگان ضمن قرائت فاتحه […]

همزمان با ميلاد با سعادت مولای‌ متقیان آيين معنوی ديدار با پدران آسمانی در جوار مزار شهيدان همیشه جاوید در گلزار شهدای کوهبنان برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ جشن ديدار با پدران آسمانی با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدا شهر کوهبنان برگزار شد.

شركت‌كنندگان ضمن قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجديد عهد و ميثاق كردند که تا آخرین قطره خون خود در کنار ولایت و رهبری از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کنند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: مولای متقیان دارای فضلیت‌های فراوانی است که تولد در خانه خدا از جمله آن‌هاست باید به خود ببالیم که جز شیعیان حضرت‌علی (ع) هستیم فرزندانی تربیت می‌کنیم که با معارف اسلامی مانوس می‌شوند.

مجید توکلی ادامه داد: شهیدان همیشه جاوید چراغ هدايت و بهترین الگو در قرن معاصر برای جوانان و نوجوانان ايران اسلامی و نیروهای مقاومت در سراسر عالم محسوب می‌شوند.

وی ضمن تبريك روز پدر به همه يادگاران شهدا افزود: شهیدان حاميان اصلی و واقعی انقلاب‌ اسلامی هستند كه شجاعت، شهامت و رشادت را در سايه تدبير و هدايت‌های امام شهيدان به كار گرفته و تا پای جان در حفظ نظام‌ اسلامی ايستادگی کردند و با شهادت به بهترین و والاترین جایگاه‌ها رسیدند.

توکلی افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند لذا به فرموده مقام معظم رهبری‌، مردم و مسئولان بايد همواره قدردان فداكاری‌ها، صبوری‌ها و دلسوزی‌های خانواده معزز شهدا باشند خانواده شهدا در انتخابات اسفند ماه هم حضوری فعال خواهند داشت.

وی با بيان اينكه پدران آسمانی موج معنويت را در جهان گستردند، افزود: سالروز ولادت امام علی (ع) و الگوی آسمانيان گرد آمديم تا از پدرانی تجليل كنيم كه با عبور از مرزهای دنيا پای به آسمان حقيقت انسانی گذاشتند.

فرماندار کوهبنان خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا و ايثارگران در حقيقت وفادارترين و بهترين حاميان انقلاب و اسلام هستند؛ چرا كه آنان بهترين سرمايه‌های خود را برای سعادت و پيشرفت و حفظ تماميت ارضی كشور و برای تحقق آرمان‌های انقلاب و عزت ايران اسلامی در طبق اخلاص نهادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/س




مراسم «پدران آسمانی» در کوهبنان برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم «پدران آسمانی» در کوهبنان برگزار شد