مراسم نهم دی ماه در مسجد جامع این شهر برگزار گردید

همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت ومیثاق امت باولایت مراسم گرامی داشت این روز با حضورمردم ولایت مدار وهمیشه درصحنه شهرستان زرند و جمعی از مسئولین در مسجد جامع این شهر برگزار گردید. به گزارش فت فتودر این مراسم حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله […]

همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت ومیثاق امت باولایت مراسم گرامی داشت این روز با حضورمردم ولایت مدار وهمیشه درصحنه شهرستان زرند و جمعی از مسئولین در مسجد جامع این شهر برگزار گردید.

به گزارش فت فتودر این مراسم حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها،وفرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی وگرامی داشت یوم الله نهم دی ماه گفت:نهم دی ماه برگ زرینی در تاریخ مردم حماسه سازاست که همچنان می درخشد .

وی افزود:نهم دی ماه یک حادثه تاریخی ویوم الله است که به عنوان روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت نامگذاری شده است که در سال ۸۸ برخی عامدانه ومغرضانه وعدم بصیرت به همراه برخی خواص ۸ ماه کشور را درگیر کردند وحتی اصل ولایت فقیه را زیر سئوال بردند،شعار نه غزه نه لبنان را سردادند،وکارشان به جایی رسید که تمثال امام راحل ره را اتش زدند ودر روز تاسوعا وعاشورا به خیمه وپرچم  امام حسین علیه السلام جسارت کردند وحرمت شکنی کردند .

امام جمعه زرند در ادامه یاداور شد :مردم بابصیر و ولایت مدارایران اسلامی در روز نهم دی ماه با حرکت خودجوش حماسه ای را خلق کردند که در تاریخ ماندگار شد وباعث خاموش شدن اتش فتنه در سال ۸۸ گردید.

وی در پایان سخنان خودبا توجه به مشکلات وگرفتاری مردم افزود:گرچه مردم گلایه مند از وضعیت اقتصادی هستند اما پای انقلاب ،ارزشها ،نظام اسلامی و ولایت فقیه ایستادند تا این انقلاب بماند ،انقلابی که علمدار ان امام خامنه ای مدظله العالی است تا علم را به دست صاحب اصلی آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه برساند.

این مراسم با قرائت بیانه وچند برنامه فرهنگی همراه بود .

لازم به ذکراست نظیراین مراسم با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرند،اساتید ودانشجویان ،در دانشگاه علمی وکاربردی این شهرستان با سخنرانی منصور الهی کارشناس وهادی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان،برگزارگردید.

در این مراسم منصورالهی با تسلیت شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها وفرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی وتبریک نهم دی ماه یادآور شد :در سال ۸۸ فتنه گران به دنبال جریان وحزب وگروه نبودند بلکه به همراه دشمن شدند تا نظام اسلامی را ساقط گنند ودنبال براندازی بودند

وی افزود : فتنه ۸۸ بر اساس سران کشور‌های غربی اسناد معتبر از پیش طراحی شده کاملاً آمریکایی و صهیونیستی بود. فتنه ۸۸ از جنگ هشت سال خطرناک‌تر بود، زیرا دشمن همه امید ملت را نشانه رفت. به تعبیر امام خامنه ای مد ظله العالی  فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود؛ نهم دی به ما می‌گوید می‌توان در مقابل پیچیده‌تری فتنه‌ها با بصیرت، صراحت، قاطعیت و ولایت‌پذیری ایستاد. رهبران داخلی این فتنه با برافراشتن پرچم حضرت امام رضوان الله علیه و میراث آن عزیز یعنی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در افتادند، ولی به سرعت مردم از آن‌ها فاصله گرفتند و قدرت‌های بزرگ آن‌ها را در گورستان تاریخی دفن کردند.

الهی یادآور شد : عده‌ای سعی می‌کنند تا با تحریف فتنه ۸۸ آن را به یک حادثه سیاسی، دعوای انتخاباتی و سوء تفاهم تقلیل دهند و با این روایت‌های تحریف شده می‌خواهند عظمت کار مردم را در نهم دی به یک راهپیمایی حکومتی و در طرفداری از یک کاندیدای خاص تقلیل دهند. اگر فتنه درست روایت نشود جریان فتنه با تحریف و انکار آن و با عملیات روانی و دروغ روایت‌های خود را انتقال خواهد داد و به تعبیر مقام معظم رهبری جای حق و باطل و ظالم و مظلوم عوض خواهد شد، به همین جهت به دست گرفتن روایت فتنه ۸۸ و حماسه نهم دی یک کار انقلابی جهادی و از مصادیق جهاد روایت و تبیین است.

وی گفت : امروز جنگ روایت تحریف و جنگ شناختی به عنوان یکی از ابعاد جنگ نرم بسیار جدی است، مهمات این جنگ تولید محتوا و راه مقابله با آن به دست گرفتن روایت حوادث مهم تاریخی از طریق اقدامات نوظهور است. این جنگ برای در هم شکستن اراده‌ها و نام کردن مردم است؛ این جنگ عناصر مقاومت و ایستادگی مکتب حضرت امام رضوان الله علیه مکتب شهید سلیمانی و سپاه مقدس و همه حوادث مهم تاریخی که شامل قدرت هستند را هدف قرار داده است که بایستی مراقب ومواظب باشیم .

هادی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان سخنان خود به جریان نفوذاشاره نمود وافزود :درطول چندین سال انقلاب اسلامی دشمن همراه با کمک عوامل داخلی وخصوصا از بستر فضای مجازی به دنبال نامید کردن ودلسرکرشدن مردم است واگر حاج قاسم عزیز را به شهادت می رسانند ،نفوذی ها در داخل گرا دادند ،همان کسانی که در شهادت ایشان نقش داشتند .چرا که وی را سد راه اهداف خود می دیدند.

           خبرنگار :امیر حسین محمدی




مراسم نهم دی ماه در مسجد جامع این شهر برگزار گردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? مراسم نهم دی ماه در مسجد جامع این شهر برگزار گردید