مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء برگزار شد

به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت این هفته، مراسم غبارروبی وعطر افشانی وگلباران قبور مطهر شهداء با حضور مسئولین شهرستان کوهبنان برگزارشد. به گزارش فت فتو؛ مراسم غبارروبی و عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء با حضور مسئولین شهرستان کوهبنان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد. این مراسم با […]

به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت این هفته، مراسم غبارروبی وعطر افشانی وگلباران قبور مطهر شهداء با حضور مسئولین شهرستان کوهبنان برگزارشد.

به گزارش فت فتو؛ مراسم غبارروبی و عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء با حضور مسئولین شهرستان کوهبنان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

این مراسم با قرائت فاتحه و نثار گل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای راستین انقلاب اسلامی به مقام شامخ امام راحل و شهدای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، ادای احترام شد.

حمید گلستانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان در حاشیه این مراسم گفت: آسایش و آرامش و امنیت خویش را مدیون شهدا هستیم و ادای دین شهدا کار بسیار سختی است.

انتهای پیام/ر




مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء برگزار شد