مراسم عمامه گذاری طلاب کهنوج

همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع) ۴۲ نفر از طلاب شهرستان کهنوج معمم شدند. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،در روز میلاد امام حسین (ع) ۴۲ نفر از طلاب حوزه علمیه کهنوج با رعایت پروتکل های بهداشتی به دست حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان معمم شدند. نماینده […]

همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع) ۴۲ نفر از طلاب شهرستان کهنوج معمم شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان،در روز میلاد امام حسین (ع) ۴۲ نفر از طلاب حوزه علمیه کهنوج با رعایت پروتکل های بهداشتی به دست حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان معمم شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با بیان اینکه حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) کهنوج یکی از حوزه های علمیه موفق و فعال در جنوب کرمان است، گفت این طلاب میتوانند بخشی از مشکلات فرهنگی که در جامعه وجود دارد را رفع کنند .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، ویژگی های مهم حوزویان را هادی مردم بودن دانست و گفت: یک حوزه خوب باید مجتهد پرور باشد و به سطح علم اکتفا نکند تا طلاب به عمق آموزه های دین واقف شود.

وی با بیان اینکه طلبه باید علمش جامع باشد، اظهار کرد: یک طلبه باید بر فقه، اصول و حدیث و علوم عقلی واقف باشد و از همه مهمتر مانند شهید مطهری به روز باشد تا به شبهات زمان خود پاسخ بدهد.




مراسم عمامه گذاری طلاب کهنوج

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? مراسم عمامه گذاری طلاب کهنوج