مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهداء ارزوئیه برگزار شد

به مناسبت آغاز دهه فجر مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهداء ارزوئیه برگزار شد به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت سالگرد تاریخی بازگشت امام خمینی (ره) وآغاز دهه فجر ، مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدای ارزوئیه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد. امام جمعه ارزوئیه در این مراسم گفت: باید […]

به مناسبت آغاز دهه فجر مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهداء ارزوئیه برگزار شد

به گزارش فت فتو از ارزوئیه به مناسبت سالگرد تاریخی بازگشت امام خمینی (ره) وآغاز دهه فجر ، مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدای ارزوئیه با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

امام جمعه ارزوئیه در این مراسم گفت: باید با جهاد تبیین بحث ترور انقلاب توسط دشمنان را خنثی کنیم.

حجت الاسلام سید یوسف منصوری امام جمعه ارزوئیه در این مراسم با بیان اینکه امروزه دشمنان ما به این باور رسیدند که توانایی مقابله با ایران اسلامی را ندارند افزود: در جهاد تبیین وظیفه این است که همگان از حالت رخوت بیرون بیاییم و انقلاب را گسترش دهیم.

در ادامه حمید منظری توکلی فرماندار ارزوئیه ضمن تبریک دهه فجر انقلاب تاکید کرد: شهدا عزيزترين دارايي شان يعني جانشان را تقديم كردند و نهال انقلاب اسلامي را آبياري كردند و ما بايد راه شهدا رادامه بدهيم واكنون كه انقلاب درخت تنومندي شده از آن حراست وحفاظت كنيم و در وظيفه خدمت گزاري خود كوتاهي نكنيم. 

همچنین سرهنگ پاسدار محسن اسماعیل زاده فرمانده سپاه ناحیه ارزوئیه نیز با اشاره به اینکه رمز پیروزی انقلاب اتحاد و همدلی و وحدت ملت بزرگ ایران بود گفت : مسیر انقلاب را با وحدت و توکل به خدا و با کار جهادی پیش ببریم و راه شهداء را ادامه دهیم و از هیچ کوششی برای ملت ایران دریغ نکنیم.
انتهای پیام / بختیاری زاده




مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهداء ارزوئیه برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهداء ارزوئیه برگزار شد