مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت ایام فاطمیه، آیین عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از سوی هیئت ذبیح العطشان(ع) اول دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ از محل تقاطع کاظمی تا میدان شهداء شهر کرمان برگزار می‌شود. این آیین با تشییع نمادین حضرت زهرا(س) و دمام زنی همراه است و در پایان تجمع عزاداران و مداحی انجام می‌شود. […]

به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت ایام فاطمیه، آیین عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) از سوی هیئت ذبیح العطشان(ع) اول دی‌ماه ساعت ۱۸:۳۰ از محل تقاطع کاظمی تا میدان شهداء شهر کرمان برگزار می‌شود. این آیین با تشییع نمادین حضرت زهرا(س) و دمام زنی همراه است و در پایان تجمع عزاداران و مداحی انجام می‌شود.

هیئت ذبیح العطشان(ع) درسال ۱۳۹۳ با حضور تعدادی از جوانان محصل و ولایی تشکیل شد و در راستای گسترش فرهنگ اهل‌بیت(ع) فعالیت می‌کند. این هئیت در طول سال ویژه برنامه‌هایی به‌مناسبت‌های مختلف از جمله شهادت و ولادت ائمه(ع) برگزار می‌کند.

برگزاری ویژه‌برنامه برپایی کاروان عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در ایام فاطمیه شاخص‌ترین برنامه این هیئت است که تاکنون به مدت ۵ سال برگزار شده است. همچنین در طول ایام فاطمیه جلسات عزاداری در مکان هیئت به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام




مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در کرمان برگزار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در کرمان برگزار می‌شود