مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در قلعه گنج برگزار شد

مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه‌ بقیع در موسسه‌ قرآنی-فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت‌ زهرا(س) با حضور جمعی از دلدادگان اهل بیت علیهم‌السلام برگزار شد. به گزارش سرویس پایگاه‌خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه‌گنج؛ حجت‌الاسلام کرمی در این مراسم گفت: هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه‌بقیع در تقویم آموزشی بیت‌الاحزان به نام […]

مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه‌ بقیع در موسسه‌ قرآنی-فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت‌ زهرا(س) با حضور جمعی از دلدادگان اهل بیت علیهم‌السلام برگزار شد.

به گزارش سرویس پایگاه‌خبری «راه‌آرمان» به نقل از روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قلعه‌گنج؛ حجت‌الاسلام کرمی در این مراسم گفت: هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه‌بقیع در تقویم آموزشی بیت‌الاحزان به نام «روز بیت الاحزان» نام‌گذاری شده است.

 لازم به ذکر است موسسه قرآنی-فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت‌زهرا (س)، از سال ۱۳۹۲ در شهرستان قلعه‌گنج آغاز به کار کرده و هم‌ اکنون تعداد ۳۵ حافظ کل، ۵ حافظ بیست جز، قریب ۳۰۰ نفر حافظ در اجزا مختلف و بیش از هزار نفر در رشته‌های تجوید و روخوانی قرآنی آموزش دیده‌اند؛ همچنین حافظان این موسسه در جشنواره‌های ملی جبرئیل امین رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/حسین سنجری 




مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در قلعه گنج برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در قلعه گنج برگزار شد