مراسم راهپیمایی روز قدس تا ساعتی دیگر در سراسر کشور آغاز می شود

به گزارش نذیر کرمان، راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعاتی دیگر در تهران و سراسر کشور با حضور مردم، مسئولان لشکری و کشوری آغاز خواهد شد. این مراسم همزمان در تهران و بیش یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان از ساعت ۱۰ امروز برگزار خواهد شد. در تهران راهپیمایان از مسیرهای ده‌گانه […]


به گزارش نذیر کرمان، راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعاتی دیگر در تهران و سراسر کشور با حضور مردم، مسئولان لشکری و کشوری آغاز خواهد شد.

این مراسم همزمان در تهران و بیش یک هزار شهر و روستای کشورمان به طور همزمان از ساعت ۱۰ امروز برگزار خواهد شد.

در تهران راهپیمایان از مسیرهای ده‌گانه خود را به دانشگاه تهران می‌رسانند و سخنران این مراسم محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی است.


طنین ندای القدس لنا تا ساعتی دیگر در فارس


مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه استان فارس امسال هم آماده‌اند تا با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مظلومان فلسطین اعلام کنند.


راهپیمایی روز قدس امسال در شیراز از ساعت ۱۰ صبح از چها راه ۱۵ خرداد آغاز شده و تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) ادامه می‌یابد.


مازندران


راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم در استان مازندران از مسیرهای ۶۰ گانه به سمت محل مصلی نماز جمعه و تجمع راهپیمایان آغاز شده است.


مردم ساری هم در خیابان‌ها با فریاد «هیهات منا الذله» بار دیگر همبستگی خود را با مردم ستم‌دیده فلسطین اعلام کردند و در پایان این مراسم سردار محمد جعفر اسدی رئیس بازرسی نیروهای مسلح سخنرانی خواهد کرد.


راهپیمایی روز جهانی قدس در حال حاضر در تمامی نقاط از پیش تعیین شده مازندران در حال برگزاری است و گزارش‌ها حاکی است که انبوه جمعیت روزه دار که از ساعاتی قبل به تدریج به هم پیوند خوردند.


کرمان


راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان و همچنین نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان از ساعت ۱۰ و از چهارراه توحید (ارگ) به سمت مصلای امام علی (ع)، محل برگزاری آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه آغاز شده است.


مردم خداجو و ولایتمدار شهر کرمان با حمل پرچم، پلاکارد و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکا، ضمن پشتیبانی از مبارزه مردم ستمدیده فلسطین نفرت خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و حامیانش فریاد زدند.


همزمان با مرکز کرمان، مردم جای جای دیار کریمان، از شهر و روستا در استان زادگاه سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور خود، خواستار آزادی قدس شریف و نابودی رژیم جنایتکار صهیونیست شدند.


سخنران اجتماع پایانی روز قدس در کرمان سردار رمضان شریف، رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است.


کهگیلویه و بویراحمد


افراد شرکت کننده در این راهپیمایی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد مسیر میدان هفتم تیر، خیابان آیت الله طالقانی و خیابان مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت مصلای امام خمینی (ره) را در حال سر دادن شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی می پیمایند.


شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین و انزجار شدید قلبی از جنایت های ددمنشانه رژیم غاضب صهیونیستی علیه فلسطینی ها و دیگر مسلمانان جهان را اعلام و نشان می دهند.


سخنران آیین روز جهانی قدس در شهر یاسوج سردار ابراهیم عزیزی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.


انتهای پیام/




مراسم راهپیمایی روز قدس تا ساعتی دیگر در سراسر کشور آغاز می شود

منبع: ایـلنا
? مراسم راهپیمایی روز قدس تا ساعتی دیگر در سراسر کشور آغاز می شود