مراسم جشن ولادت امام حسن (ع) در هنرستان فنی امام شهرستان کوهبنان‌ برگزارشد

مراسم جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور احمد محمدی شهردار ،رئیس آموزش و پرورش، مربیان و دانش آموزان در محل هنرستان فنی امام برگزار شد. به گزارش خبرنگار ” فت فتو ” مراسم جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور  احمد محمدی شهردار ،رئیس آموزش و پرورش، مربیان و دانش آموزان در […]

مراسم جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور احمد محمدی شهردار ،رئیس آموزش و پرورش، مربیان و دانش آموزان در محل هنرستان فنی امام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ” فت فتو ” مراسم جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور  احمد محمدی شهردار ،رئیس آموزش و پرورش، مربیان و دانش آموزان در محل هنرستان فنی امام برگزار شد.

احمد محمدی شهردار کوهبنان ضمن بیان تبریک ولادت سبط اکبر نبی مکرم اسلام اولین گل باغ نبوی علوی و فاطمی با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام  پرداختن به کتاب اسلام و مقتضیات زمان  شهید مرتضی مطهری بیان کرد:  

قیام امام حسین (ع) و صلح امام حسن (ع) بیانگر این مهم می باشد که ائمه اطهار براساس مقتضیات زمان تصمیم می گرفتند و ثمره ی همه این تصمیمات حفظ دین مقدس اسلام بوده است.

وی افزود:امام حسن ( ع) بنا برمصلحت اسلام و مسلمین و حفظ آینده جهان اسلام صلح را پذیرفت و امام حسین (ع) در این راستا قیام کرد.

وی اظهار کرد: ائمه اطهار نور واحد هستند و برای هدایت ما انسان ها آمدند و فلسفه ی اعمال و رفتار و تفاوت حکومت آن هابه دلیل مقتضیات زمانی بوده است.

شهردار کوهبنان با بیان اینکه هرآنچه که جامعه نیاز دارد از دل همین مدارس پرورش پیدا می کند خطاب به دانش آموزان گفت: جامعه به تخصص شما دانش آموزان نیاز دارد پس از ظرفیت ها  و امکانات موجود نهایت استفاده را داشته باشید تا با آموزش و کسب مهارت بتوانید چرخ صنعت و معدن کشور را بچرخانید و برای جامعه یک فرد مفید باشید.

وی افزود: دانش آموزان می توانند به عنوان یک شهروند مسئول و دلسوز شهرداری را در راستای ساختن شهری آباد و توسعه یافته کمک کنند چراکه شهر آباد ساختنی است نه یافتنی و  صرفا با آمال و آرزوها نمی توان شاهد یک شهر و آباد و پیشرفته بود.

شهردار کوهبنان در خاتمه با تشریح اقدامات عمرانی و فرهنگی در دستور کار شهرداری بیان کرد: علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات و کمبودهای مالی تلاش داریم با برنامه ریزی و مدیریت بتوانیم شهر کوهبنان را روی مدار پیشرفت ،توسعه ،آبادانی و نشاط بیاوریم و اقدامات ماندگاری به جای بگذاریم.

انتهای پیام/کوهبنان




مراسم جشن ولادت امام حسن (ع) در هنرستان فنی امام شهرستان کوهبنان‌ برگزارشد

منبع:آرمـان
? مراسم جشن ولادت امام حسن (ع) در هنرستان فنی امام شهرستان کوهبنان‌ برگزارشد