مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره)

مراسم تکریم حسن تاجیک رئیس پیشین و معارفه محمد شهریاری رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان فاریاب برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) فاریاب با حضور امام جمعه، مدیر کل کمیته امداد، فرماندار و رؤسای ادارات در […]

مراسم تکریم حسن تاجیک رئیس پیشین و معارفه محمد شهریاری رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان فاریاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ آئین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) فاریاب با حضور امام جمعه، مدیر کل کمیته امداد، فرماندار و رؤسای ادارات در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از زحمات حسن تاجیک تقدیر و محمد شهریاری به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی ره فاریاب معرفی شد.

 
در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین گروهی امام جمعه فاریاب ضمن عرض خیرمقدم به مدیر کل کمیته امداد و هئیت همراه استان افزود: یکی از معیارها و ملاک‌های که می‌توان این نظام را از دیگر نظام‌های دنیا جدا کرد وجود این نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی که امام عزیز یک بنایی را گذاشت، است که قشرهای محروم جامعه را از نظر معیشت در حد زیاد بیمه کرد، همان‌طور که این کار بزرگ و مقدس است افرادی هم که در این نهادخدمت می‌کنند برای ما عزیز و محترم هستند.
 
وی افزود: حسن تاجیک در پاکی، سلامت و‌ طینت نفس پاکی و این‌ها سرمایه‌های خوبی هستند برای ما و ما قدردان دوستان عزیز هستیم که چینین افراد پاکی را در چنین نهادهای مهمی قرار دارند که خدمت صادقانه به مردم را انجام دادند و همین جا از زحمات چندین ساله‌ تاجیک تقدیر و تشکر می‌کنم و آرزوی موفقیت برای محمد شهریاری رئیس جدید کمیته امداد را از خداوند منان خواستارم.
 
فرماندار یوسف میرشکاری سلیمانی در جلسه امروز اذعان داشت: کمیته امداد بعداز انقلاب منشأ خدمات بسیار خوب و ارزنده‌ای خصوصا برای قشر محروم و نیازمند جامعه بوده است.
 
وی افزود: کمیته امداد به یک مجموعه کارگاهی تبدیل شده و امروزه باید با همدلی و برادری هم عهد شویم تا در مسیر خدمت همراه موثر در امر خدمت رسانی به مردم باشیم.
 
میرشکاری سلیمانی عنوان کرد: کمک به قشر ضعیف و کسانی که در شرایط سختی زندگی میکنند از بهترین نوع کمک بوده و کمیته امداد با حرکت به سوی توانمند سازی اعضای تحت پوشش خود کرامات و عزت انسان‌ها را حفظ و آنها در عرصه تولید و اقتصاد کشور کمک کنند ،اشتغال و خود کفایی مددجویان و رونق کسب و کار و رفع مشکلات از مهمترین خواسته‌های ما است.
 
وی گفت: امروز مراسم تکریم از عزیزی است که ۳۰سال از بهترین ایام و سنین زندگی خود را در خدمت به مردم شریف گذراند، مردی با وقار، صادق، مردمی، دیندار، ساده زیست، کار راه انداز،  خوش برخورد و انقلابی و متدین که همه تلاش و وقت خود را برای خدمت به مردم وقف کردند و امروز پس از گذشت سه دهه از عمر خود به مقام بازنشستگی نائل آمده و برای تاجیک آرزوی سلامتی و سربلندی و عاقبت به خیری داریم و ان شاءالله از تجربیاتی که دارند در اختیار شهریاری که از همین مجموعه کمیته امداد بودند قرار دهند،

میرشکاری ضمن تبریک به شهریاری  در پایان خاطر نشان کرد: این برادر عزیز ما  از بومیان شهرستان و جوان انقلابی پیگیر و زحمتکش هستند باید از تجربیات تاجیک استفاده کنند و هر روز شاهد پویایی و رشد در مجموعه تحت پوشش وی باشیم.

انتهای خبر/پناهی




مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره)

منبع:آرمـان
? مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره)