مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و مسئولان شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از عنبرآباد، صبح امروز حضور حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، مسئولان قضائی استان و شهرستان، مسئولان شهرستان از زحمات ابوذر داوریان تقدیر و علیرضا سالاری […]

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان از عنبرآباد، صبح امروز حضور حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، مسئولان قضائی استان و شهرستان، مسئولان شهرستان از زحمات ابوذر داوریان تقدیر و علیرضا سالاری به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

 
در ابتدای این مراسم، عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن خیرمقدم به مهمانان از زحمات ابوذر داوریان تشکر و برای علیرضا سالاری رئیس جدید دادگستری این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.
 
حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد ضمن تبریک هفته دولت گفت: شهید رجایی، شهید باهنر، شهید بهشتی و سایر شهدا در خدمتگزاری به مردم در مدت کوتاهی اخلاص خود را نشان دادند و الگو شدند.
 
وی افزود: آنچه شهدای دولتمرد داشتند، در طبق اخلاص گذاشتند و وقف مردم کردند.
 
حجت‌الاسلام حمیدی گفت: امنیت زیرساخت هر توسعه ای است و هر جا ناامنی باشد، فقر فرهنگی، فقر اقتصادی و … بوجود می‌آید.
 
وی بیان کرد: تامین امنیت با مشارکت و همراهی مردم به‌وجود می‌آید و نیروهای نظامی امنیتی و قضایی با مشارکت مردم می‌توانند امنیت را تثبیت کنند.
 
رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد:  وجود سلاح‌های غیرمجاز در دست مردم یک خطر برای امنیت جامعه است و هر کسی سلاح غیرمجازش را تحویل دهد دستگاه قضا تعهد می‌کند که از زندان رفتن این افراد جلوگیری کند.

انتهای خبر/بهادری 

 
 
 




مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد

منبع:آرمـان
? مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری عنبرآباد