مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی راور برگزار شد

امروز مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی راور با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد. به گزارش “اقطاع خبر”؛ مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر راور با حضور فرماندار برگزار گردید.  در این مراسم مالک اژدری فرماندار راور ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات و تبریک به اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر راور، خدمت به […]

امروز مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی راور با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش “اقطاع خبر”؛ مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر راور با حضور فرماندار برگزار گردید. 

در این مراسم مالک اژدری فرماندار راور ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات و تبریک به اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر راور، خدمت به مردم عزیز راور را فرصتی مناسب دانست که باید اعضای شورای شهر راور اعتماد مردم را با کار و تلاش و ساختن شهری آباد و با نشاط به دور از مسائل حاشیه ای پاسخ دهند. 

اژدری برنامه ریزی مناسب و پیگیری امور و همچنین نظارت بر کارها را از اصول مهم شورا دانست و افزود انتخاب فردی به عنوان شهردار که علاوه بر داشتن برنامه و وقت گذاشتن برای امور شهری، استفاده از نظرات کارشناسی و خرد جمعی و ظرفیت کارکنان شهرداری، نخبگان و پذیرفتن پیشنهادات و مدیریت منابع انسانی و مدیریت منابع مالی بتواند در جهت ساختن شهری آباد و زیبا موفق عمل نماید.

در شهر راور برای ساختن شهری زیبا و در خور نام آن باید زیرساخت ها به گونه ای طراحی و اجرا شود که علاوه بر شهروندان راوری مسافرین و زائرین نیز از آن استفاده نمایند.

در پایان بعد از ادای سوگند با رای گیری انجام شده، احمد یزدان پناه به عنوان رئیس، حسین اثنی عشری به عنوان نایب رئیس و محمدرضا کاربخش به عنوان منشی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ک

مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی راور برگزار شد



منبع:آرمان