مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت

مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور جمعی از مسئولان محلی در شرکت کشت صنعت جیرفت برگزار شد. به  گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: استقبال و تقدیر مردم جیرفت و مسئولان به ویژه […]

مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور جمعی از مسئولان محلی در شرکت کشت صنعت جیرفت برگزار شد.

به  گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: استقبال و تقدیر مردم جیرفت و مسئولان به ویژه استاندار کرمان از این قهرمان ملی ستودنی بود.

او افزود: هر نوع قهرمانی در حقیقت یک قدرت نرم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر مقدار این قهرمانی وسیع‌تر باشد، دامنه قدرت نرم را نیز به همان میزان گسترش می‌دهد.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، بزرگترین سرمایه و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است و حیات و شهادت آن شهید تبلور این قدرت بود.

او افزود: امروز سعید افروز یکی از قهرمانانی است که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران، استان کرمان و منطقه جنوب به شمار می‌رود.

امام جمعه جیرفت گفت: این جوان بار دیگر ثابت کرد، می‌توان تحت هر شرایطی یه نتایج مطلوبی در سطح بین المللی دست یافت.

حجت الاسلام تارم بیان کرد: در سایر صحنه‌های بین المللی نظیر علمی، فرهنگی و اقتصادی نیز می‌توان درخشید و قهرمانان بیشتری پرورش داد.

او افزود: عظمت قهرمانی در سطح بین المللی در ابتدای انقلاب با جمله تاریخی امام راحل (ره) مبنی بر دوست داشتن ورزشکاران تبیین شد.

حجت الاسلام تارم اظهار داشت: حمایت از استعداد‌های بالقوه و فراوان جوانان جیرفت در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی و… باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد تا به فعلیت برسد.

امام جمعه جیرفت گفت: این قهرمانی، سرآغازی برای قهرمانی‌ها و افتخار آفرینی‌های بعدی باشد و در سنوات آتی شاهد طلوع افروز‌های دیگری نیز باشیم.

حجت الاسلام تارم تصریح کرد: سعید افروز، فرزند غیور و افتخارآفرین دارالولایه ایران اسلامی در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد که رکورد پرتاب نیزه پارادوومیدانی کلاس F۳۴ در سطح جهان و پارالمپیک را نیز به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت کرد.

مراسم تجلیل از سعید افروز قهرمان پرتاب نیزه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو طی آیینی با حضور حجت‌الاسلام تارم امام جمعه جیرفت، فرمانداران جیرفت و عنبرآباد، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان در شرکت کشت صنعت این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ب




مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? مراسم تجلیل از سعید افروز در جیرفت