مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در کهنوج برگزار شد

مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونين ۱۵ خرداد در مصلی بهمن شهرستان کهنوج برگزار شد به گزارش  خبرنگار سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین حسن رشیدزاده در  مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی ایشان گفت: امام خمینی(ره) در بعد علمی در […]

مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونين ۱۵ خرداد در مصلی بهمن شهرستان کهنوج برگزار شد

به گزارش  خبرنگار سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین حسن رشیدزاده در  مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به ابعاد مختلف شخصیتی ایشان گفت: امام خمینی(ره) در بعد علمی در رشته‌های مختلف دارای تخصص بود.

وی افزود: با اینکه امروز وجود فیزیکی امام خمینی(ره) در میان ما نیست، اما امام خمینی(ره) برای ایران نمرده و نخواهد مرد و به تعبیر مقام معظم رهبری این انقلاب بی‌نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

رشیدزاده ادامه داد: امام خمینی(ره) فقیه بلامنازع، مجتهد مطلق و صاحب نظر در فقه و حقوق بود.

 وی با اشاره به عرفان امام خمینی(ره)، گفت: طبق نظر یکی از مجتهدان، امام خمینی(ره) با از دنیا رفتن خود عرفان علمی را زیر خاک برده است.

حجت الاسلام رشید زاده امام خمینی(ره) را مفسر بزرگ جامعه اسلامی معرفی و خاطرنشان کرد: فاز علمی امام خمینی(ره) در تفسیر نیز بسیار بالا بود.

انتهای پیام/کیوان




مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در کهنوج برگزار شد

منبع:آرمـان
? مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در کهنوج برگزار شد