مراسم اعتکاف در ۱۷ مسجد شهرستان جیرفت برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۷ نقطه شهرستان جیرفت برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام روح‌الله اکبری‌نیا اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آیین اعتکاف رجبیه در مساجد شهرستان جیرفت از ۱۳ رجب هم‌زمان با ۵ بهمن ۱۴۰۲ به مدت ۳ […]


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۱۷ نقطه شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام روح‌الله اکبری‌نیا اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آیین اعتکاف رجبیه در مساجد شهرستان جیرفت از ۱۳ رجب هم‌زمان با ۵ بهمن ۱۴۰۲ به مدت ۳ روز ویژه برادران و خواهران برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: در شهر جیرفت ۵ مسجد برای اعتکاف در نظر گرفته شده است که مساجد فاطمه‌الزهرا(س) بلوار جانبازان و امام حسین(ع) صاحب‌آباد به ترتیب مختص دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر، مسجد جامع مختص بانوان، مسجد امام علی(ع) مختص برادران و مسجد باقرالعلوم (ع) نیز مختص دانشجویان است.

پایان پیام / ۳۷۶۳ /ش





مراسم اعتکاف در ۱۷ مسجد شهرستان جیرفت برگزار می‌شود

منبع: فــارس
? مراسم اعتکاف در ۱۷ مسجد شهرستان جیرفت برگزار می‌شود