مراسم احیا شب قدر در جوار شهدای گمنام کوهبنان برگزارشد

مراسم احیای شب قدردر بیست و یکم ماه مبارک رمضان در جوار شهدای گمنام شهرستان کوهبنان برگزار شد. به گزارش خبرنگار” فت فتو “حجت الاسلام دکتر علی عربپور در جمع عزاداران شهر کوهبنان در حرم مطهر شهدای گمنام که به همت کمیته خادمین شهدا برگزار شد گفت: شب قدر از شب های ویژه سال است […]

مراسم احیای شب قدردر بیست و یکم ماه مبارک رمضان در جوار شهدای گمنام شهرستان کوهبنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار” فت فتو “حجت الاسلام دکتر علی عربپور در جمع عزاداران شهر کوهبنان در حرم مطهر شهدای گمنام که به همت کمیته خادمین شهدا برگزار شد گفت: شب قدر از شب های ویژه سال است فرصت مغتنمی که در اختیار انسان قرار گرفته که باید توشه برای آخرت خود برداشت کند.

وی خاطر نشان کرد: ماه رمضان قطعه ای از بهشت است که با حلول آن درهای آسمان بر روی انسان گشوده می شود و خداوند فقیر و غنی را با هم می پذیرد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در ماه مبارک رمضان عده ای از افراد توشه ماهانه ، عده ای توشه یک ساله و عده ای توشه طول عمر را برداشت می کنند.

وی ادامه داد: خداوند ما را برای بندگی خوب خلق کرد و ما را به رخ فرشتگان آستان خودش کشید لذا شیطان بر انسان حسادت ورزید.

حجت الاسلام عربپور ابرازکرد: مواظبت کنیم تا اعمال خوب ما در کنار حسد ، دروغ ، تهمت ، افترا ، بدبینی ، بد زبانی و…. قرار نگیرد که بسوزد.

وی یادآور شد : جا دارد در شب های قدر با خدا و بندگان خدا صلح و آشتی کنیم کینه ، کدورت ، ظلم  و….. را کنار بگذاریم چون شب قدر شب تحول و تغییر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در قیامت دفتر کل ، دفتر حسابداری و دفتر طراز نامه برای ما باز می شود در حالی که مجرمین هراسان و مومنین شادمان و خوشحال می شوند.

وی تصریح کرد: در شب قدر که شب اسرار است شرط کنیم که بنده خوبی باشیم و در محضر خداوند توبه کنیم تا در فردای قیامت حسرت نخوریم. 

حجت الاسلام عربپور ادامه داد: فردای قیامت باید جوابگوی تک تک اعمال خود باشیم گرچه ما ائمه اطهار و حضرت ولی عصر (عج) را داریم اما باید بر اعمال خودمان مواظبت داشته باشیم.

وی ابراز کرد : در شب زودن رذائل ، کسب فضائل و کسب رضای الهی قرار داریم سعی کنیم در شب قدر از دیگران بگذریم تا خدا از ما بگذرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در شب قدر بعد از آشتی با خودمان و زدودن رذائل باید با خدا آشتی کنیم و از خداوند بخواهیم که ما را بسلامت از دنیا خارج کند.

وی بیان کرد: حرص و غصه دنیا را نخوریم تلاش کنیم که در شب قدر با توسل و تمسک آینده خود را رقم بزنیم.
انتهای پیام/نامجو




مراسم احیا شب قدر در جوار شهدای گمنام کوهبنان برگزارشد

منبع:آرمـان
? مراسم احیا شب قدر در جوار شهدای گمنام کوهبنان برگزارشد