مدیریت ۲۲۷ میلیون متر مکعب سیلاب در استان کرمان

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۷ میلیون مترمکعب سیلاب در استان مدیریت شده است. به گزارش فت فتو ، آقای رجبی زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته منابع طبیعی گفت: این میزان مدیریت آب نقش خیلی مهمی در تغذیه سفره های آب زیر […]

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۷ میلیون مترمکعب سیلاب در استان مدیریت شده است.

به گزارش فت فتو ، آقای رجبی زاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت هفته منابع طبیعی گفت: این میزان مدیریت آب نقش خیلی مهمی در تغذیه سفره های آب زیر زمینی و جلوگیری از فرسایش و خسارات احتمالی به زیرساختها داشته است وتلاش برای مهار این آبها ادامه دارد.

مدیریت ۲۲۷ میلیون سیلاب در استان کرمان” src=”https://kerman.iribnews.ir/files/fa/news/1400/12/11/7699774_534.jpg” alt=”مدیریت ۲۲۷ میلیون سیلاب در استان کرمان” width=”300″ height=”200″ align=”left”>
وی بااشاره به اینکه مساحت حوزه های آبخیز استان۱۰/۶میلیون هکتار می باشد و مساحت حوزه های تحت پوشش عملیات اجرایی ۱۳۰۰۰۰۰هکتار است گفت: تعداد سازه های اجراشده تاکنون شامل بندهای سنگ و ملات،گابیون خاکی و پخش سیلاب و خشکه چین تعداد بیش از ۹۰۰۰سازه است.

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان افزود: امسال به ۶۷۰ خانوار روستایی و عشایری تنورگازی و کپسول رایگان و در بعضی نقاط هم پنل خورشیدی را نصب کردیم تا از قطع درختان جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان هم گفت: باید به نقش منابع طبیعی برای مردم توجه ویژه داشت و خدماتی را که منابع طبیعی ارائه می‌دهد را به خوبی به مردم شناساند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: از آنجایی که طبیعت مربوط به قشر خاصی نیست و مال همه است باید همه در کنار هم برای حفاظت از آن تلاش کنند و در این زمینه بنگاه های اقتصادی خیرین و دولت در کنار منابع طبیعی باشند.




مدیریت ۲۲۷ میلیون متر مکعب سیلاب در استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? مدیریت ۲۲۷ میلیون متر مکعب سیلاب در استان کرمان