مدیرکل ورزش کرمان: ناجیان غریق بر ساخت استخرها نظارت کنند

کرمان – فت فتو – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ناجیان غریق به صورت جدی بر فرایند احداث اماکن آبی و استخرهای دولتی، بخش خصوصی و سایر ارگان‌ها در مجموعه شهرستان‌ها و استان نظارت داشته باشند. به گزارش فت فتو، میثم پاریزی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ناجیان غریق به صورت جدی بر فرایند احداث اماکن آبی و استخرهای دولتی، بخش خصوصی و سایر ارگان‌ها در مجموعه شهرستان‌ها و استان نظارت داشته باشند.

به گزارش فت فتو، میثم پاریزی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات نجات غریق و غواصی استان کرمان افزود: مجموعه های آبی به‌ دلیل کویری بودن استان کرمان، جذابیت و توجیه اقتصادی در حال افزایش هستند که هیات های شنا و نجات غریق باید بر مسیر ساخت این اماکن نظارت داشته باشند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: انتظار داریم رئیس هیات نجات غریق استان کرمان دوره های نجات غریق و بازآموزی را با جدیت گذشته، ادامه دهد زیرا در این حوزه جای هیچ خطا و اشتباهی نیست.

شیوع کرونا، چهار هزار مربی ورزشی کرمان را بیکار کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بیش از چهار هزار مربی و باشگاه دار از جمله ناجیان غریق در حوزه ورزش کرمان به دلیل شیوع کرونا بیکار شدند که آماری قابل توجه است و بحث بازگشایی و اجازه فعالیت باشگاه ها بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی پیشگیری کرونا پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: حوزه ورزش استان کرمان ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات کرونا دریافت کرد اما تا زمانی که به شرایط فعالیت مجدد برنگردیم این ضرر و زیان ها جبران نمی شود.

پاریزی با بیان اینکه برای واکسیناسیون و آگاهی بخشی در جامعه ممانعت بدون علم وجود دارد افزود: انتظار داریم جامعه ورزش در اجتماع این ترغیب را ایجاد کند که‌ همه حوزه ها در زمانی کوتاه واکسینه شوند و به شرایط گذشته بازگردند.

وی ادامه داد: پیگیری حقوق ناجیان در ایام کرونا و در زمان عادی جدی است و برقراری بیمه ناجیان استان کرمان با وجود شرایط دشواری که دارند، قابلیت پیگیری در سطح ملی را دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس تعاملات بین وزارت ورزش و کار این مساله با اراده ای جدی دنبال می شود گفت: اینکه ناجیان بایستی در حاشیه ای امن به کار خود ادامه دهند، مطالبه ای به حق است و از طریق استانداری کرمان و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صدد رفع مشکلات این حوزه هستیم.

پاریزی ادامه داد: باید با آماده کردن فضا فعالیت های بدنی از سر گرفته شود و خلاهای ایجاد شده که به ورزش این استان آسیب می زند را در مدتی کوتاه جبران کنیم.

وی اضافه کرد: المپیاد استعدادهای برتر را به عنوانی اقدامی شاخص در اداره کل ورزش جوانان استان کرمان آغاز کردیم که در بهمن ماه امسال دومین دوره آن برگزار می شود.




مدیرکل ورزش کرمان: ناجیان غریق بر ساخت استخرها نظارت کنند

منبع:ایرنـا
? مدیرکل ورزش کرمان: ناجیان غریق بر ساخت استخرها نظارت کنند