مدیرکل بهزیستی کرمان: مطالبه خدمات اجتماعی بشدت افزایش یافته است

کرمان_ فت فتو_ مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه مطالبات مربوط به خدمات اجتماعی بشدت افزایش پیدا کرده است گفت: سرانه‌ها را باید در حوزه‌های اجتماعی و بخش مداخلات اجتماعی در نظر گرفت و نسبت به افزایش آن تاکید داشته باشیم. علیرضا وحیدزاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو با اشاره به […]

کرمان_ فت فتو_ مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه مطالبات مربوط به خدمات اجتماعی بشدت افزایش پیدا کرده است گفت: سرانه‌ها را باید در حوزه‌های اجتماعی و بخش مداخلات اجتماعی در نظر گرفت و نسبت به افزایش آن تاکید داشته باشیم.

علیرضا وحیدزاده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فت فتو با اشاره به اینکه در دنیای امروز جامعه بشدت نیازمند خدمات اجتماعی است افزود: در راستای برنامه‌ریزی‌ها و سیاستگذاری‌ها باید توسعه متوازن همه‌ بخش‌ها مدنظر باشد  و اگر بر مقوله‌های اقتصادی تمرکز داریم به همان میزان بر مقوله‌های اجتماعی نیز تمرکز داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه درنظرگرفتن توازن در عرصه‌های مختلف می تواند باعث مدیریت اختلالات و آسیب‌های اجتماعی شود گفت:  به همان تناسبی که در سایر حوزه‌ها به منابع نیاز است در بحث‌های اجتماعی نیز به منابعی نیز داریم که بتواند خدمات اجتماعی مورد انتظار جامعه را تامین کند.

مدیرکل بهزیستی کرمان تصریح کرد: به طور مثال با توجه به افزایش هزینه‌های ملزومات بهداشتی، یک معلول ضایعه نخاعی که نیاز به تجهیزاتی دارد با این افزایش هزینه‌ها اکنون توان تامین منابع را ندارد و این مساله ایجاب می‌کند بتوانیم یارانه‌ها و سرانه‌ها را به نوعی بالا ببریم که افراد بتوانند به طور منسجم از خدمات مورد نیازشان بهره گیرند.

وی با تاکید بر اینکه باید افزایش سرانه  در حوزه های اجتماعی مدنظر باشد گفت: بحث لوازم ضروری منزل و هزینه ‌ای درمان جامعه هدف بهزیستی بشدت افزایش پیدا کرده است و باید در این زمینه برای افزایش سرانه برنامه داشته باشیم.




مدیرکل بهزیستی کرمان: مطالبه خدمات اجتماعی بشدت افزایش یافته است

منبع: ایرنـا
? مدیرکل بهزیستی کرمان: مطالبه خدمات اجتماعی بشدت افزایش یافته است