مدیران کرمانی تا پایان برگزاری انتخابات آماده باش هستند

کرمان_ استاندار کرمان گفت: تا زمان پایان برگزاری انتخابات، مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی استان در آماده‌باش هستند و هیچ مدیری از حوزه استحفاظی خود خارج نمی شود. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، صبح دوشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با تاکید بر آماده‌باش تمام مدیران و امکانات دستگاه‌های […]

کرمان_ استاندار کرمان گفت: تا زمان پایان برگزاری انتخابات، مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی استان در آماده‌باش هستند و هیچ مدیری از حوزه استحفاظی خود خارج نمی شود.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، صبح دوشنبه در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با تاکید بر آماده‌باش تمام مدیران و امکانات دستگاه‌های اجرایی با توجه به انتخابات ۱۱ اسفند ماه گفت: تا پایان زمان برگزاری انتخابات، مدیران در آماده‌باش هستند.

وی به اشاره به گزارش بارندگی در همه شهرستان‌های استان کرمان گفت: برق و ارتباطات مهمترین نکاتی است که باید هماهنگی داشته باشند که در روند برگزاری انتخابات خللی وارد نشود.

استاندار کرمان ابراز داشت: با توجه به اینکه بخش مهمی از شعب اخذ رأی در مدارس هستند، تدابیر لازم و مرور برنامه‌ها و اقدامات صورت گیرد و راه‌های روستایی نیز اگر در بارندگی دچار مشکل شدند، سریعاً رسیدگی و برطرف شوند.

کد خبر ۶۰۳۷۹۱۰




مدیران کرمانی تا پایان برگزاری انتخابات آماده باش هستند

منبع: مــهر
? مدیران کرمانی تا پایان برگزاری انتخابات آماده باش هستند