مدیران عالی کرمان هشت سال مدیریت دادستان این استان را چطور توصیف کردند؟

کرمان – فت فتو – دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان پس از هشت سال شاهد تغییر بود؛ دادخداسالاری از دوستان نزدیک حاج قاسم سلیمانی مسئولیت جدید در دادگستری کل گرفت و دادستانی را به مهدی بخشی سپرد. به گزارش خبرنگار فت فتو مراسم معارفه دادستان جدید کرمان روز چهارشنبه با حضور دادستان کل […]

کرمان – فت فتو – دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان پس از هشت سال شاهد تغییر بود؛ دادخداسالاری از دوستان نزدیک حاج قاسم سلیمانی مسئولیت جدید در دادگستری کل گرفت و دادستانی را به مهدی بخشی سپرد.

به گزارش خبرنگار فت فتو مراسم معارفه دادستان جدید کرمان روز چهارشنبه با حضور دادستان کل کشور درحالی برگزار شد که بیشتر سخنان مدیران عالی استان در تریبون به وصف ویژگی های شخصیتی و کاری دادستان سابق گذشت.

حجت الاسلام محمدجعفر در این مراسم با قدردانی از زحمات دادخدا سالاری دادستان پیشین و خیرمقدم به دادستان جدید کرمان گفت: از دادستان سابق خواستم در تهران و دادستانی کل کشور از ایشان استفاده کنیم که به علت دلبستگی به کرمان در استان ماند و این مسئولیت پیشنهادی را نپذیرفت.

امین سردار سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز از دادستان سابق کرمان به عنوان امین سردار سلیمانی و نیرویی انقلابی، ولایی و با تجربه بالا یاد کرد و گفت: ایشان فردی شجاع، وظیفه شناس، دارای دانش لازم در بخش ماموریت و انسانی مخلص، پاک دست و پاک دامن هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: افرادی که در دستگاه قضا خدمت می کنند مسئولیت مهم دفاع از حقوق مردم و حق عامه را بر عهده دارند و لحظه به لحظه در سنگر دفاع از اسلام در حال خدمت هستند.

فردی کم حرف، کم ادعا و پرتلاش

رییس کل دادگستری استان کرمان نیز با اشاره به خدمات دادستان سابق کرمان بیان کرد: ایشان حدود هشت سال در دوران مسئولیت خود در مسئولیت خطیر دادستانی مرکز استان با روحیه جهادی و بسیجی خدمات فراوان و ارزشمندی را به دستگاه قضایی در استان کرمان ارائه داد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: ایشان در سمت های مختلف قضایی از ابتدای ورود به دستگاه قضایی منشا خدمات فراوان بوده اند و البته هنوز نیز استان کرمان و دستگاه قضایی از خدمات ایشان بهره مند خواهد شد.

وی از دادستان عمومی و انقلاب سابق استان کرمان به عنوان فردی انقلابی با روحیه جهادی یاد کرد و گفت: ایشان در مدت مسئولیت خود آنچه در توان داشت برای اعتلای دستگاه قضایی به کار گرفت و در حقیقت فردی کم حرف، در عین حال پرتلاش و فردی کم ادعا و با خدمات فراوان بود که آشنایی و رفاقت دیرینه ای با سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی داشت و روحیه جهادی، تفکرات و اندیشه های آن شهید بزرگوار در شخصیت و روحیه وی موج می زند و این سرمایه بزرگی در وجود این برادر ارزشمند است.

فردی در کف میدان
استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه دستگاه قضایی جایگاه بسیار مهمی در دنیا دارد، گفت: دستگاه قضایی در کشور ما به دلیل اینکه مسئولیت احکام قضایی منبعث از شرع را دارد، جایگاه ویژه تری دارد و قضات ماذون از ولی، حکم صادر می کنند.

محمدمهدی فداکار افزود: ایشان فردی بسیار همراه و کف میدان بودند که در حوادث مختلف نقش مهمی برای ساماندهی امور بر عهده داشتند و اندیشه های ایشان در شورای تامین بسیار راهگشا بوده است.

وی با قدردانی از دادستان سابق به علت نظرات کارشناسی در شورای تامین و برقراری امنیت در استان گفت: هرجا ظلمی می شود مردم به دستگاه قضا پناه می برند و امیدوارم که حکمیت این دستگاه در استان باقی بماند.

به گزارش فت فتو دادستان پیشین کرمان نیز در این آیین گفت: عاشق بودیم که از روز اول این مسئولیت را پذیرفتیم؛ قاضی باید مستقل باشد نه تابع نظر دیگران.

دادخدا سالاری با اشاره به چاره کار در برابر هجوم و تهمت علیه قضات گفت: آسایش خود را فدای آرامش مردم کرده‌ام و از این امر رضایت دارم؛ از حوادث نهراسید، در حوادث توکل پیشه کنید و نگران تهمت ها و قضاوت ها نباشید.

وی تصریح کرد: حاج قاسم در خلقت مثل همه ما بود اما متفاوت می اندیشید؛ خدا و مردم را می دید و خود را نمی دید و در این زمینه دغدغه مقدس عمل مقدس می آفریند.

دادستان پیشین کرمان افزود: می توانیم حاج قاسمی شویم؛ سخت است اما شدنی است.

حسین سلیمانی برادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این آیین ضمن اهدای تسبیح این شهید به دادخدا سالاری از او در سمت دادستان پیشین کرمان قدردانی کرد و او را یار دوران سخت حاج قاسم خواند.

به گزارش فت فتو در این آیین در تالار برق شهر کرمان از خدمات سالاری به عنوان دادستان پیشین کرمان قدردانی و مهدی بخشی به عنوان دادستان جدید مرکز این استان معرفی شد.

سالاری به عنوان معاون ریاست کل دادگستری استان کرمان منصوب شده است.




مدیران عالی کرمان هشت سال مدیریت دادستان این استان را چطور توصیف کردند؟

منبع: ایرنـا
? مدیران عالی کرمان هشت سال مدیریت دادستان این استان را چطور توصیف کردند؟