مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمان پیگیر جذب کامل تسهیلات تبصره ۱۸ باشند

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت بزرگ تبصره ۱۸ برای طرح‌های اشتغالزایی بر جذب سریع دستگاه ها از این بخش و همکاری بانک‌ها تاکید کرد. محمدمهدی فداکار استاندار کرمان امروز پنجم تیرماه در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان گفت: از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۸ استان در جهت اشتغالزایی استفاده شود، بخش عمده ای […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با اشاره به ظرفیت بزرگ تبصره ۱۸ برای طرح‌های اشتغالزایی بر جذب سریع دستگاه ها از این بخش و همکاری بانک‌ها تاکید کرد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان امروز پنجم تیرماه در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمان گفت: از ظرفیت تسهیلات تبصره ۱۸ استان در جهت اشتغالزایی استفاده شود، بخش عمده ای از عدم جذب این تسهیلات متوجه خود دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به عملکرد متفاوت دستگاه‌های در جذب تسهیلات تبصره‌ ۱۸ اظهار کرد: این نشان می دهد که خود دستگاه پیگیری نداشته است لذا دستگاه‌ها تمام تلاش خود را بگذارند در مهلت زمان باقیمانده تسهیلات تبصره ۱۸ استان جذب شود.

استاندار کرمان تاکید کرد: در صورتی که دستگاهی با مشکل پرداخت اعتبار از ناحیه بانک مواجه است، این مسئله را اعلام کنند تا پیگیری های لازم صورت گیرد و تاخیر در پرداخت و جذب تسهیلات، قدرت خرید متقاضی را هم پایین می‌آورد و طرح را با مشکل و چالش مواجه می کند، لذا تسهیلات باید سریعتر پرداخت شود.

وی با بیان این مطلب که از حداکثر ظرفیتی که در سیستم مالی و بانکی وجود دارد، برای اشتغال استفاده کنیم، عنوان کرد: تا جایی که امکان دارد اجازه ندهیم این منابع از استان کرمان خارج شود.

مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز گفت: از ابتدای امسال اشتغال حدود ۱۰ هزار نفر در استان کرمان در سامانه رصد ثبت شده و پیگیر هستیم که تعهد اشتغال استان در سال جاری اجرا شود.

حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تاکید کرد تا بانک‌ها در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ استان همکاری لازم را به‌عمل آورند و گفت: کوتاهی در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ پذیرفته نیست و دستگاه‌ها اجازه ندهند که این منابع از استان کرمان خارج شود.

وی مهلت جذب این تسهیلات را تا پایان تیرماه دانست و ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که تا پایان شهریورماه این مهلت تمدید شود اما این امکان هم وجود دارد که دستگاه‌هایی که در جذب تسهیلات عقب هستند، سهمیه آنها به سایر استان‌ها اختصاص داده شود.

انتهای پیام




مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمان پیگیر جذب کامل تسهیلات تبصره ۱۸ باشند

منبع: ایـسنا
? مدیران دستگاه های اجرایی استان کرمان پیگیر جذب کامل تسهیلات تبصره ۱۸ باشند