مدرسه‌ای به نام شهید شاخص کرمانی در رودبارجنوب افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید یونس زنگی آبادی در روستای قاسم آباد شهرستان رودبار جنوب با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، در آستانه‌ی آغاز هفته معلم طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید یونس زنگی […]

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید یونس زنگی آبادی در روستای قاسم آباد شهرستان رودبار جنوب با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، در آستانه‌ی آغاز هفته معلم طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدرسه ۶ کلاسه خیرساز شهید یونس زنگی آبادی در روستای قاسم آباد شهرستان رودبار جنوب با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان به برداری رسید.

 
بیش از ۷۵ درصد مدارس در حال ساخت کرمان خیر ساز هستند
 
  رضا رضایی در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز از شکل گیری نهضت مدرسه سازی در آموزش و پرورش استان خبر داد و افزود: بیش از ۷۵ درصد از مدارس در حال ساخت استان خیرساز هستند.
 
وی با اشاره به جذب اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام استان از افتتاح و بهره برداری از ۷۷ مدرسه در استان تا ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.
 
رضایی گفت: این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت ۲ هزار و پانصد متر مربع با زیربنای دویست و هشتادوپنج متر مربع به مدت یک سال ساخته شده است.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: برای ساخت این مدرسه خیرساز بیش از سه میلیارد تومان هزینه شده است که توسط علی فاضل و محمد حسین و امیر حسین تدین پرداخت شده است.
 
انتهای خبر/پورحیدر 




مدرسه‌ای به نام شهید شاخص کرمانی در رودبارجنوب افتتاح شد

منبع:آرمـان
? مدرسه‌ای به نام شهید شاخص کرمانی در رودبارجنوب افتتاح شد