مدال آوری ملایی در مسابقات قایقرانی روسیه

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات بزرگ روئینگ مسکو از صبح امروز(جمعه) در روسیه آغاز شد. ورزشکارانی از کشور‌های بلاروس، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، صربستان، ارمنستان و ایران در قالب ۲۵ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند. در ادامه این مسابقات ملی‌پوشان ایران در فینال A و B سه ماده […]

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات بزرگ روئینگ مسکو از صبح امروز(جمعه) در روسیه آغاز شد.

ورزشکارانی از کشور‌های بلاروس، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، صربستان، ارمنستان و ایران در قالب ۲۵ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند.

در ادامه این مسابقات ملی‌پوشان ایران در فینال A و B سه ماده به مصاف حریفان رفتند.

امیرحسین محمودپور در فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن مردان با رقیب بلاروسی و ۴ حریف روسی مسابقه داد و با زمان ۸:۱۳.۲۷۸ دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و به عنوان هفتمی رقابت‌ها در این ماده رسید.

نازنین ملایی در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن بانوان در رقابت با حریف روسی و ۳ رقیب از بلاروس با زمان ۸:۲۲.۹۰۰ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد.

زینب نوروزی در فینال A روئینگ زیر ۲۳ سال بانوان با ۵ رقیب از استان‌های روسیه مسابقه داد و با زمان ۸:۲۰.۸۳۰ دقیقه در رده ششم قرار گرفت.

نمایندگان کشورمان در ادامه این رقابت‌ها فردا (شنبه) به مصاف رقیبان می‌روند.

انتهای پیام/




مدال آوری ملایی در مسابقات قایقرانی روسیه

منبع:آنـــا
? مدال آوری ملایی در مسابقات قایقرانی روسیه