مدافع چپ استقلال راهی بیمارستان شد (عکس)

به گزارش گروه ورزش فت فتو، بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب لیگ برتر نوجوانان ایران با یک مصدومیت عجیب همراه بود. سعید امیری مدافع چپ تیم استقلال در لحظه‌ای که قصد داشت با یک استارت نفوذ خود به دفاع پرسپولیس را انجام دهد، دچار مشکل تنفسی شد و روی زمین افتاد و خیلی […]

به گزارش گروه ورزش فت فتو، بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب لیگ برتر نوجوانان ایران با یک مصدومیت عجیب همراه بود.

سعید امیری مدافع چپ تیم استقلال در لحظه‌ای که قصد داشت با یک استارت نفوذ خود به دفاع پرسپولیس را انجام دهد، دچار مشکل تنفسی شد و روی زمین افتاد و خیلی سریع کادر پزشکی برای رسیدگی به این موضوع خود را به او رساند.

پس از اینکه مداوا در داخل زمین چمن نتیجه مثبتی نداشت، او با برانکارد به سمت آمبولانس منتقل شد تا عملیات بهبود شرایط تنفسی آنجا ادامه پیدا کند.

در لحظاتی که او با برانکارد از زمین خارج می‌شد، بازیکن پرسپولیس نیز بالای سر او قرار داشت و با نگرانی وضعیت امیری را دنبال می‌کرد. نکته جالب اینکه برانکارد نیز توسط دیگر بازیکنان استقلال حمل می‌شد.

پس از آن سعید امیری با آمبولانس به بیمارستان منتقل و از ترکیب استقلال نیز تعویض شد. مدافع چپ استقلال راهی بیمارستان شد (عکس)هنوز خبری از وضعیت سلامتی او در دست نیست اما به نظر خطر رفع شده است.

انتهای پیام/




مدافع چپ استقلال راهی بیمارستان شد (عکس)

منبع:آنـــا
? مدافع چپ استقلال راهی بیمارستان شد (عکس)