مدافعین حقوق بشر در جنگ فلسطین فقط تماشاچی هستند

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان گفت: ظلم علیه فلسطین در حالی رقم خورده است که مدافعین حقوق بشر فقط تماشاچی هستند و گاهی اوقات حتی حامیان ظلم و جنایت هستند. حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آیین نماز جمعه روز قدس در مصلای امام علی (ع) کرمان بیان کرد: کسانی که می‌خواهند از عفو و نیکی‌های […]

فت فتو/کرمان امام جمعه کرمان گفت: ظلم علیه فلسطین در حالی رقم خورده است که مدافعین حقوق بشر فقط تماشاچی هستند و گاهی اوقات حتی حامیان ظلم و جنایت هستند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در آیین نماز جمعه روز قدس در مصلای امام علی (ع) کرمان بیان کرد: کسانی که می‌خواهند از عفو و نیکی‌های خداوند بهره‌مند شوند باید به دیگران نیکی کنند.
وی در راستای اهمیت زکات افزود: خدای تبارک و تعالی نعمت‌هایی که در اختیار ما قرار داده است بیش از نیاز ما است که باید خرج دیگران هم بشوند مانند افرادیکه عقل و درایتی بیش از بقیه دارند و می‌توانند ملتی را رهبری و هدایت کرده و با آن‌ کارهای عظیم اجتماعی راه بیندازند.
علیدادی سلیمانی در خصوص سه پاداش بزرگ جماعت نیکوکار توضیح داد: اولین پاداش این است که هر چه از خدا بخواهند خدا برای آن‌ها فراهم می‌کند؛ دومین پاداش این است که خداوند بدترین اعمال جماعت نیکوکار را مورد آمرزش قرار می‌دهد و همچنین خداوند جزای بهترین اعمال آن‌ها را خواهد داد.
وی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان نیکوکاری را مضاعف کنیم و خودمان را در دسته نیکوکاران قرار دهیم.
امام جمعه کرمان در خطبه دوم ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: در نگاه دینی هم اخوت اسلامی و هم اخوت انسانی داریم. پشتوانه اخوت اسلامی ده‌ها آیه و روایت است که گفته است مسلمانان باید در غم و شادی کنار یکدیگر باشند.
وی افزود: پشتوانه اخوت انسانی یکی از هزارها فرمایش امیرالمؤمنین است؛ ما با توجه به هر دو اخوت مکلف و موظفیم نسبت به اطراف‌مان حساس باشیم.
امام جمعه کرمان اضافه کرد: بخشی از این ملت از تبعیض نژادی و حرکت‌های ناجوانمردانه را مشاهده می‌کنند و هر روز عزیزانی از این جامعه شهید می‌شوند.
وی تصریح کرد: در حالی این اتفاق رقم خورده است که مدافعین حقوق بشر فقط تماشاچی هستند و گاهی اوقات حتی حامیان ظلم و جنایت هستند.
علیدادی سلیمانی اضافه کرد: ملت‌ فلسطین راه‌های دیگر مانند مذاکره بر او بسته شده و راه نجات خود را در مقاومت مسلحانه می‌بیند. امروز شاهد نهضت قدرتمندی علیه رژیم اشغالی هستیم در حالی که نسل پنجم فلسطینیان این مبارزه را ادامه می‌دهند.
وی تصریح کرد: پیروزی‌ نهایی از آن ملت فلسطین است زیرا پرچم پیروزی را محکم برافراشته‌ و در آینده نزدیک در جزء جزء این خاک نصب می‌کنند.
امام جمعه کرمان در بیان سه عاملی که موجب پیروزی فلسطین است گفت: عامل اول ایمان است؛ ایمان موتور محرک انسان‌های حق‌جو است. عامل دوم اتحاد و همدلی این ملت بوده و عامل سوم آرمان بلند است که آرمان فلسطین آزادی قدس است.
وی تأکید کرد: امروز جنگ، جنگ اراده است و پیروزی را در اتحاد اراده‌ها باید جست‌وجو کرد که امروز در این جنگ پیروزی نهایی از آن ملت مسلمان فلسطین است.
علیدادی سلیمانی افزود: سخنان ارزشمند و هدایتگر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان راه را بر همه روشن نمود و حجت را تمام کرد همچنین ایشان تأکید کردند نکند مبارزه با فقر و فساد و تبعیض به حاشیه برود.
وی در راستای اهمیت مطالبه‌گری گفت: مطالبه‌گران عزیز که با نگاه انقلابی به صحنه آمدند تا از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنند باید به نکات مطالبه‌گری در سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند.
امام جمعه کرمان اظهار کرد: مطالبه صحیح از عملکرد ضعیف بعضی مدیران باید حتما مورد توجه قرار گیرد اما باید حواس‌مان باشد که مطلبه‌گری با راه دشمن یکی نشود.
انتهای پیام




مدافعین حقوق بشر در جنگ فلسطین فقط تماشاچی هستند

منبع: ایـسنا
? مدافعین حقوق بشر در جنگ فلسطین فقط تماشاچی هستند