مدافعان حرم، بزرگ‌مردانی که منطقه را از وجود لشکر خون‌خوار داعش پاک کردند

۱۸ مرداد ماه روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم فرصت مناسبی است تا از رشادت‌های این بزرگ‌مردان سخن به میان آوریم. به گزارش سرویس سیاسی نذیر کرمان؛ ۱۸ مرداد ماه روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم فرصت مناسبی است تا از رشادت‌های این بزرگ‌مردان سخن به میان آوریم. بزرگ‌مردانی که برای دفاع از حق و حقیقت و دفاع […]

۱۸ مرداد ماه روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم فرصت مناسبی است تا از رشادت‌های این بزرگ‌مردان سخن به میان آوریم.

به گزارش سرویس سیاسی نذیر کرمان؛ ۱۸ مرداد ماه روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم فرصت مناسبی است تا از رشادت‌های این بزرگ‌مردان سخن به میان آوریم.

بزرگ‌مردانی که برای دفاع از حق و حقیقت و دفاع از حریم اهل بیت (ع) در برابر تهاجم بیگانگان ایستادند و جان خود را فدا کردند.

مردانی که در اوج جوانی چشم خود را بر لذت‌های دنیایی بستند و گمنامی را برگزیدند تا علاوه بر دفاع از حریم اهل بیت (ع) از مردمی دفاع کنند که مورد ظلم و تجاوز دشمنان تروریست قرار گرفته بودند؛ مردمی که حتی هم‌وطن و هم‌زبان آن‌ها هم نبودند اما انسان بودند.

مردانی که در این راه طعنه‌های زیادی را شنیدند؛ کم نیستند کسانی که می‌گویند آن‌ها برای کسب مال کسب مال قدم در این راه گذاشته‌اند اما کدام عقل سلیمی می‌پذیرد که کسی برای دریافت مبلغی جان خود را در برابر آماج حملات دشمن قرار دهد؟ آن کسانی‌که مدعی این مطلبند آیا خود راضی به چنین کاری می‌شوند؟ بی‌شک که نمی‌شوند.

اما مدافعان حرم بدون توجه به طعنه و کم‌لطفی‌های عده‌ای در راهی که انتخاب کرده بودند ثابت قدم ماندند و در مقابل ظلم داعش ایستادند و منطقه خاورمیانه را از وجود این لشکر خون‌خوار پاک کردند.

در این میان عده‌ای هم بودند که می‌گفتند چرا ایران در عراق و سوریه هزینه می‌کند غافل از این‌که اگر پای داعش به ایران می‌رسید باید چندین برابر هزینه می‌کردیم و امنیتی هم که امروز در جامعه حکم فرماست دیگر نبود و شاهد بی‌رحمی‌های دشمن در کشور بودیم اما دلاوری و رشادت‌های مدافعان حرم که تا پای جان مقابلشان ایستادند راه را بر آن‌ها بست؛ پس دفاع آن‌ها از عراق و سوریه دفاع از وطن خود نیز بود؛ مدافعان حرم فتنه‌ را در نطفه کور کردند.

از دلاورمردی مدافعان حرم همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید محسن حججی و… که از جان خود گذشتند تا در صف سربازانی که سربند زیبایشان “کلنا عباسک یا زینب” است باشند هرچه بگوییم کم است و هرگز نخواهیم توانست حق مطلب را ادا کنیم اما امید است که حداقل راه و خط شهدای مدافع حرم را ادامه دهیم تا شرمنده آن‌ها نباشیم.

انتهای خبر/ کارگرزاده 




مدافعان حرم، بزرگ‌مردانی که منطقه را از وجود لشکر خون‌خوار داعش پاک کردند

منبع:آرمـان
? مدافعان حرم، بزرگ‌مردانی که منطقه را از وجود لشکر خون‌خوار داعش پاک کردند