مدارس به همه ابعاد توسعه‌ انسانی توجه کنند

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: انسان توسعه یافته فقط منوط به آموختن علم نیست و باید به همه ابعاد توسعه انسانی در مدارس توجه شود. محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۸ شهریورماه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید از این گنج بی پایان حراست و  از […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: انسان توسعه یافته فقط منوط به آموختن علم نیست و باید به همه ابعاد توسعه انسانی در مدارس توجه شود.

محمدمهدی فداکار صبح امروز ۲۸ شهریورماه در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید از این گنج بی پایان حراست و  از داشته‌ها و تجربیات رزمندگان آن دوران استفاده کرد.

او بیان کرد: انسان توسعه یافته فقط منوط به آموختن علم نیست و باید به همه ابعاد توسعه انسانی در مدارس توجه شود.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که شهر برای آغاز سال تحصیلی فضاسازی شود، اظهار کرد: امسال برای او لین سال سرویس مدارس به شهرداری سپرده شده است.

او فعالیت پرورشی در مدارس را یک ضرورت دانست و عنوان کرد: یادواره شهدای دانش آموز باید حتما برگزار شود و دانش آموزان، شهدای دانش آموز و حتی شهیدی که مدرسه آنها به نامش است را باید بشناسند.

فداکار ضمن تشکر از سازمان نوسازی مدارس استان کرمان تصریح کرد: این سازمان اقدامات خوبی برای نوسازی و بهسازی مدارس انجام داده است.

او با اشاره به افتتاح چند مدرسه جدیدالتاسیس در استان کرمان، بیان کرد: امکانات زیرساختی مدارس جدید تکمیل شود.

انتهای پیام




مدارس به همه ابعاد توسعه‌ انسانی توجه کنند

منبع: ایـسنا
? مدارس به همه ابعاد توسعه‌ انسانی توجه کنند